پارتیشن اداری ارزان

خرید پارتیشن اداری ارزان

پارتیشن اداری ارزان امروزه یکی از ضرورت های هر اداره استفاده برای بخش بندی فضای داخلی و تفکیک اتاق ها از هم است که این کار را باید به شرکت های اهل فن و متخصص در این زمینه بسپارید.

شرکت کاربین بهبرد سالهاست که در این زمینه فعالیت دارد و پروژه های زیادی در این زمینه انجام داده است که می توانید نمونه کارهای شرکت را از منوی اصلی مشاهده کنید.

پارتیشن اداری انواع مختلفی دارد که برحسب مکان، فضای شرکت یا اداره و موقعیت مکانی آنها سفارش داده می شود.

از انواع مختلف پارتیشن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

یکی از انواع پارتیشن که چند سالی است مورد استفاده قرار می گیرد و سفارش های زیادی برای آن داده می شود پارتیشن اداری مدرن است.

در این نوع پارتیشن اداری فقط بحث تفکیک فضا مطرح نیست بلکه به تناسخ رنگ پارتیشن ها با رنگ بندی صندلی ها، مبلمان اداری و دیوارپوش ها توجه می شود.

این پارتیشن ها جلوه خاصی به محیط کار می دهد و کلاس کاری را چند برابر می کند، حتی در مبحث جذب مشتری نیز موثر است و می تواند گویای اهمیت شرکت به دکوراسیون داخلی خود وهمچنین کار مشتری باشد

پارتیشن اداری مدرن تاثیر بسزایی در روحیه کارمندان و گردش انرژی مثبت در محیط کار دارد، در گذشته اکثر قسمت ها بی روح و رنگ و لعاب بودند و اتاق مدیران و کارشناسان سطح بالا با پارتیشن های یک تکه پوشیده می شد،

اما امروزه برای دید بهتر مدیران این اتاق ها را از پارتیشن شیشه ای طرح دار می سازند به این صورت که روی شیشه یک طرح زیبا کار می شود و زمانی که جلسه خصوصی می شود پرده ای که در داخل کار گذاشته شده کشیده می شود و این طرح زیبا نمایان می شود

پارتیشن اداری شیشه ای طرحدار
پارتیشن شیشه ای طرحدار

این نوع پارتیشن های شرکت بهبرد آمیزه ای از خلاقیت و طراحی مدرن است که بسیار مورد استقال قرار گرفت و نظرات مثبتی پس از اجرای آن از مشتریان دریاف نمودیم.

هدف ما در شرکت بهبرد رضایت کامل مشتری است و این امر محقق نمی شود مگر با تیم خوش سلیقه و با سابقه ی ما که سالیان سال است به این کار مشغولیم.

و اما بحث قیمت که قطعا شما از ابتدای این مقاله به دنبال آن بودید، فراموش نمی شود و در مورد آن نیز با شما صحبت میکنیم.

پارتیشن اداری همانند سایر محصولات تابع تغییر قیمت های بازار است و از این امر مثتثنا نیست اما نکته مثبت اینجاست که شما از بابت هزینه ای که میکنید کاملا خیالتان راحت است زیرا همان طرحی که در ذهنتان است با توجه تمام به ریزه کاری ها پیاده می شود و نکته بعدی کارشناسان باتجربه ما هستند که حتی اگر شما طرحی هم در ذهن ندارید اصلا لازم نیست نگران این موضوع باشید، همانطور که از قدیم الایام گفته اند :

کار را به کاردان بسپارید

برای پیاده سازی پارتیشن اداری mdf یا شیشه ای یا مدرن تنها یک تماس نیاز است.

شما با تماس با کارشناسان ما کار خود را به ما محول می کنید و ما این قول را می دهیم که از نتیجه شگفت زده خواهید شد. شماره های تماس ما در زیر آمده است.

کارشناسان بهبرد منتظر تماس شما هستند

تلفن تماس : 88959254-021 خط ویژه    88958454-021    88952196-021

انواع پارتیشن اداری

برای آشنایی شما با انواع پارتیشن اداری که در بالا ذکر شد در مورد هر کدام به طور مختصر توضیح داده میشود

پارتیشن های اداری دوجداره ارزان

پارتیشن اداری دوجداره در واقع به پارتیشن هایی گفته می شود که دو ورق mdf به قطر 16 میلی متر در دو طرف کار قرار می گیرد و در وسط آن نیز معمولا پرده های آکاردئونی یا کرکره ای کار می شود .

ضخامت این پارتیشن ها به 12 سانتی متر میرسد که دور آن نیز با نوار pvc گرفته می شود. خوده این نوع پارتیشن 4 نوع دارد که شامل موارد زیر است :

  • پارتیشن دوجداره کوتاه
  • پارتیشن دوجداره نیمه بلند
  • پارتیشن دوجداره بلند
  • پارتیشن دوجداره سقفی

اگر بخواهیم مختصر و مفید به توضیح این موارد بپردازیم باید بگوییم که مورد اول برای تفکیک فضاهای شخصی با گردش جریان هوا ، مورد دوم حریم شخصی تر می شود و گردش هوا کمتر ، مورد سوم تا نزدیک سقف کشیده می شود که نیاز به درب ورودی نیز دارد، مورد آخر هم برای اتاق مدیران و موارد محرمانه است با درب های خاص که معمولا در ساختمان های اداری بیشتر سفارش داده می شوند و مشتری های خاص خود را دارند.

پارتیشن های اداری تک جداره ارزان

پارتیشن اداری تک جداره روی یک قاب آلومینیومی سوار می شود و از نظر قطر حدود یک سوم پارتیشن دوجداره است.

مثالی که از استفاده این نوع پارتیشن می توان زد دفاتر برنامه نویسی و شرکت های خصوصی است که جهت بالا رفتن تمرکر افراد از این پارتیشن ها استفاده می شود.

البته شایان ذکر است که با این پارتیشن ها هم طرح های زیبایی می شود کار کرد که این مورد بستگی به فضا و باز بودن دست طراح دارد و هزینه آن هم از پارتیشن دوجداره کمتر می شود.

پارتیشن های شیشه ای ارزان

و بالاخره پارتیشن محبوب امروزی یعنی پارتیشن اداری شیشه ای که طرح های بسیار جالب و متنوعی با آن می شود اجرا کرد مانند طرح بالا که در پارتیشن اداری مدرن بکار رفته بود.

پارتیشن شیشه ای نیز نوعی پارتیشن تک جداره محسوب میشود که مخلوط آن با پارتیشن تک جداره طرح های محشری می سازد و زیبایی محیط کار شما را چند برابر می کند.

چند نمونه جذاب از پارتیشن شیشه ای را در زیر آورده ایم که البته این نکته فراموش نشود، مبلمان اداری و حتی کف پوش ها و موکت های کف سالن های شما نیز در زیبایی طرح بسیار موثر است.

دقت به ریزه کاری ها از شاخصه های اصلی کار ماست

پارتیشن متحرک ارزان

پارتیشن متحرک نوعی از پارتیشن اداری ارزان، آخرین نوع از پارتیشن ها است که کاربردهای خاص خود را دارد و با آن نیز آشنایی داریم.

اگر بخواهیم مثالی از آن بزنیم باید به پارتیشن های مخصوص اتاق پرو که پیشتر در فیلم ها تماشا کرده ایم یا در نمازخانه ها و فضاهایی که نیاز به یک جداکننده موقتی و متحرک دارند استفاده میشود

برای درک بهتر پارتیشن متحرک به تصاویر زیر نگاهی بیندازید.

پارتیشن اداری متحرک
تصویر پارتیشن متحرک
پارتیشن متحرک مسجدی
برای دیدن نوشته هایی که می خواهید، شروع به تایپ کنید.