پارتیشن اداری بهبرد

پارتیشن شیشه ای و MDF

پارتیشن شیشه ای و mdf

پارتیشن شیشه ای و mdf ترکیبی متفاوت از دو پارتیشن اداری و پارتیشن شیشه ای است که یک فضا را به چند بخش متفاوت تقسیم کند. پارتیشن بندی در ادارات بسته به نیازها و کاربرد اداره و یا شرکت مورد نظر طراحی و اجرا می گردد.

در روند طراحی، علاوه بر کارآیی به ظاهر و زیبایی پارتیشن نیز توجه بسیاری می شود. فرم و شکل پارتیشن اداری و پارتیشن شیشه و MDF تاثیر به سزایی در دکوراسیون داخلی شرکت و یا اداره شما داشته و باید به نحوی طراحی شود که موجب حفظ نظم و آرامش بیشتر کارمندان و همچنین کنترل بیشتر آنان توسط مسئولان هر بخش گردد.

 

پارتیشن بخش مهم از دکوراسیون شرکت

نکته مهم دیگر در مورد پارتیشن اداری این مساله می باشد که دکوراسیون یک شرکت که پارتیشن بخش مهمی از آن را تشکیل می دهد، به نحوی تداعی کننده خصوصیات عملکردی آن در ذهن مراجعه کنندگان و مشتریان است.

از این رو انتخاب طرحی که متناسب با ساز و کار شما و فعالیت های مربوطه باشد، بسیار مهم و ضروری است. در ساخت پارتیشن بندی اداری می توان از اجسام شیشه ای، چوبی و یا فلزی بنا به ضرورت و کاربرد بهره گرفت.

نکات طراحی پارتیشن اداری

از جمله نکات بسیار مهمی که در طراحی و اجرای پارتيشن اداري مورد توجه قرار داده ایم، ایجاد محیطی منظم با دسترسی بالا برای تمامی کارمندان بوده که از مهم ترین دلایل استفاده فراگیر از پارتیشن های اداری است. پارتیشن اداری با هزینه ای مناسب و نصب و تغییر مکان آسان، گزینه ای بسیار مناسب برای رفع نیاز های اداره شما می باشد.

یکی از ویژگی های مهم در پارتیشن دیده نشدن جای پیچ و میخ روی کار است که این شرکت با استفاده از اتصالات توکار و قابلیت پیاده سازی سریع و جابجایی آسان موجب برتری محصول خود نسبت به نمونه های مشابه شده است.

 

پارتیشن شیشه و MDF

 

پارتیشن شیشه و ام دی اف

در پارتیشن بندی از MDF به عنوان فریم و اسکلت بندی پارتیشن استفاده میشود و شیشه برای پر کردن قاب پارتیشن به کار میرود. این نوع پارتیشن بندی به وفور در فضاهای اداری به کار میرود و این امکان را برای کارمندان فراهم میکند که به محیط بیرون از حریم خصوصی خود نیز مشرف باشند.

 

پارتیشن ام دی اف با پروفیل آلومینیومی

آلومینیوم فلزی بسیار سبک در عین حال مقاوم است که استفاده از آن در پارتیشن بندی نمایی زیبا ایجاد میکند. اصولا از آلومینیوم برای فریم بندی قاب پارتیشن ها استفاده میشود, ام دی اف نیز بری پر کردن قاب به کار میرود. این پارتیشن بندی قابلیت تغییر پذیری و جا به جایی را نیز دارد.

 

پارتیشن شیشه ای با پروفیل آلومینیومی

در این پارتیشن بندی از آلومینیوم برای فریم بندی و از شیشه به عنوان پر کننده سطح استفاده میشود. این نوع پارتیشن از طراحی منحصر به فردی برخوردار است و از شیشه های تک جداره, دو جداره و منحنی به صورت مات یا شفاف در اجرای آن استفاده میشود.

پارتیشن شیشه ای این امکان را فراهم میکند که با صرف هزینه ای ناچیز بهترین استفاده از محیط کار صورت گیرد. این نوع پارتیشن قابلیت عبور نور را دارد و نوعی عایق صوتی برای جلوگیری از انتقال سر و صدا نیز محسوب میشود.

ثابت شده است که پارتیشن اداری آلومینیومی یکی از با دوام ترین سیستم های پارتیشن موجود می باشد، اگر چه در نصب، باز کردن و نصب دوباره در محل جدید، انعطاف پذیری خوبی از خود نشان می دهد. نصب پارتیشن اداری آلومینیومی سریع و راحت است و کمترین به هم ریختگی را دارد.

کاربرد رنگ در پارتیشن اداری

همه ی قاب های آلومینیومی می توانند با رنگ پودری پوشانده شوند تا با نیازهای شما، متناسب باشند و لولاها می توانند با لبه های آلومینیومی پوشش داده شده و یا دور آنها با نوار پوشانده شود تا در آخر جلوه ی کار، کاملا یکدست به نظر برسد.

نکته ی مهم در مورد پارتیشن اداری آلومینیومی این است که می توان با ظاهر و سبک های متنوعی آن را انجام داد و آنها وقتی که با کرکره و شیشه ی دو جداره ترکیب شوند و ظاهری با استایل و براق پیدا کنند، از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند و نسبت به کرکره های معمولی که با شیشه ی یک جداره است، کاربردی بیشتری دارند و حریم خصوصی بیشتری را فراهم می کند.

سیستم های پارتیشنی آلومینیومی منسجم تا 52 دسیبل صدا را کاهش می دهند. در مورد مقاومت پارتیشن های آلومینیومی در مقابل حریق، هم پارتیشنهای تمام آلومینیومی و هم پارتیشن هایی که با شیشه ترکیب شده است، حدود 60 دقیقه می توانند مقاومت کنند.

موقع سفارش دادن محصول، بهتر است میزان محافظت آن را در مقابل آتش مشخص کنیم تا با عایق مناسب و شیشه ی ضد حریق همراه باشد.

 

مطالب مرتبط

شرکت جهان شیمی

سفارت انگستان

مفهوم عملکرد محیط کار و ارزش آن برای مدیران

تاثیر محیط کار بر عملکرد توجه کنید که داشتن یک محیط کاری آرام و زیبا با استفاده از زنگ های

برای دیدن نوشته هایی که می خواهید، شروع به تایپ کنید.