پارتیشن شیشه ای متحرک

پارتیشن شیشه ای متحرک (ریلی) علاوه بر دارا بودن مزایای پارتیشن ها از نظر شفافیت و عبور مناسب نور، قابل حرکت بوده و در هر جایی از محیط قابل استفاده است. با خرید پارتیشن شیشه ای متحرک می توانید اندازه تقسیم بندی های محیط را در هر زمان که لازم بود عوض کرده و به راحتی تغییر دکوراسیون داشته باشید.

تیشن شیشه ای متحرک بسیار زیاد است از جمله زیبایی و شیک بودن این پارتیشن ها وعدم اثر گذاری در رنگ محیط .این پارتیشن های شیشه ای موجب استفاده موثرتر از فضاهای محدود شده و ضمن تقسیم کنندگی محیط، مقرون به صرفه بوده، می تواند موجب نورپردازی طبیعی محیط گردند. نصب سریع از مزایای این پارتیشن های شیشه ای است.

از پارتیشن شیشه ای متحرک برای جداسازی محیط های سازمانی و شلوغ و گاهاً خانگی استفاده می گردد که در سایت ساز و کار می توانید انواع طرح ها و نقش ها را بر روی آن سفارش داده و در اولین فرصت تحویل بگیرید.

ویژگی‎های اصلی پارتیشن ریلی چیستند؟

 

  • قابلیت حرکت
  • جمع شدگی (همانند آکاردئون)
  • سبک بودن
  • مقاومت بالا
  • حمل و نقل آسان
  • قابلیت تغییر در چیدمان و طراحی فضا
  • ایجاد فضای خصوصی
  • ایجاد فضا تعاملی
  • برچیدن و برپایی سریع

موارد استفاده از پارتیشن متحرک

بیشتر در سالن‌های چندمنظوره استفاده می شود . به‌طورکلی پارتیشن های متحرک از کارایی بهینه‌تری نسبت به سایر پارتیشن ها برخوردارند.اگر بخواهیم که دو فضا به‌صورت موقت از یکدیگر جدا باشند از این پارتیشن باید استفاده کرد. قابلیت جابجایی این نوع پارتیشن ها به شما این امکان را می‌دهد تا شما دیوایدری به‌طور موقت داشته باشید.

پارتیشن شیشه ای متحرک

پارتیشن متحرک معمولاً به صورت 4 لنگه در سایز هر لنگه 50 عرض در ارتفاع 180 هست که با ابزار لولا به هم متصل شده ارائه می‌شود.کلاف دورتادور پارتیشن متحرک از ام دی اف و پرکننده آن می‌تواند از ام دی اف , شیشه , آلومینیوم یا حصیر بامبو باشد .

پارتیشن لولایی

سیستم‌های پارتیشن اداری لولایی یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های پارتیشن متحرک هستند که با تولید پنل های پارتیشن متحرک به‌صورت درب های مجزا و نصب لولا بین آن‌ها توانایی جابجایی پیدا می‌کنند.

پارتیشن چرخ دار

سیستم‌های پارتیشن متحرک چرخ دار با نصب چرخ زیر پارتیشن قابلیت جابجایی پیدا می‌کنند . که در این حالت پارتیشن را می‌توان به‌صورت کامل جابجا نمود و در مواقع لزوم آن را نصب کرد.

پارتیشن آکاردئونی

پارتیشن آکاردئونی چرمی که جنس آن از چرم بوده و دارای استحکام بالایی می باشد .

پارتیشن آکاردئونی چوبی

با استفاده از پارتیشن متحرک شما هیچ محدودیتی در خلاقیت و معماری ندارید. می توانید با توجه به نیازهای فردی بدون توجه به ابعاد اتاق و با استفاده از پارتیش متحرک فضاها را متناسب با نیاز خود تقسیم بندی کنید و براحتی از حالت های مختلف فضای خود استفاده کنید.

سازمان ها نیز می توانند از این پارتیشن برای تقسیم بندی فضاهای خاص خود استفاده کنند. به عنوان مثال می توان در فضاهای ملاقات و اتاق های کنفرانس از پارتیشن متحرک استفاده کرد و در صورت نیاز به فضای بزرگتری برای سالن اجتماعات پارتیشن جمع شونده را به راحتی روی ریل های مخصوص جمع کرد و با اتصال دو فضا محیطی بزرگ تر و مناسب تر برای اجتماع ایجاد نمود.

فواید پارتیشن‎های ریلی کدامند؟

پارتیشن آکاردئونی چوبی

1 انعکاس نور طبیعی: هنگامی که مشتری وارد دفتر شما می‎شود و می‎بیند نور طبیعی از طریق پارتیشن‎ها در سرتاسر فضا پخش شده است، بازخوری مثبت برای او روی می‎دهد. نور طبیعی باعث کاهش هزینه‎های نور مصنوعی می‎شود. این انرژی مصرفی شما را ذخیره و احساسات مثبت را در شما ایجاد می‎کند.

2 صرفه‎جویی در هزینه: در ابتدا پارتیشن‎های ریلی می‎توانند باعث صرفه‎جویی در هزینه‎ها شود، به چه صورت؟ کاهشهزینه‎های مصرف انرژی و برق از طریق انتقال نور، سپس به جداکثر رساندن استفاده از فضا. زیرا این پارتیشن‎های متحرک به دلیل قابلیت حرکت و جمع شدگی به افزایش استفاده بهینه از فضا کمک می‎کنند. این باعث عدم برخورداری از دیوارهای ثابت و تغییرات چیدمانی در طراحی محیط کاری می‎شود.

پارتیشن متحرک

3 حفاظت از حریم خصوصی: اگر می‎خواهید حریم خصوصی خود را حفظ کنید، می‎توانید به راحتی پارتیشن‎ ریلی چوبی را نصب کرده و یا شیشه‎ای مات استفاده کنید. این می‎تواند سطح حریم خصوصی شما را حفظ کند، به این صورت که هیچکس نمی‎تواند داخل اتاق دیگری را ببنید.

پارتیشن آکاردئونی چوبی

4 کاهش نویز (صدای مزاحم): اکثر مردم بر روی پارتیشن ریلی سرمایه گذاری می‎کنند، زیرا از موادی عالی برای جلوگیری از نویز استفاده می‎کنند. این یک روش فوق العاده برای داشتن یک دید کلی در مورد آنچه که در دفتر در حال انجام است را فراهم می‎کند و از سوی دیگر، آن را به حریم خصوصی بیشتر تبدیل می‎‏کند.

پارتیشن آکاردئونی چوبی

5 سبک مدرن: در بسیاری از مکان‎های تجاری مردم به دنبال سبک‎های مدرن هستند. این کمک می‎کند تا یک فضای عالی را ایجاد کرد و همچنین باعث جذب مشتریان به محیط می‎شود. پارتیشن‎های ریلی سبکی مدرن را به فضا می‎دهند و به محض ورود مشتری به احساس او را برانگیخته می کند.

پارتیشن متحرک

6 افزایش انعطاف‎پذیری: همانطور که در بالا بیان کردیم، مهمترین خاصیت این نوع از پارتیشن‎ها، قابلیت حرک و جمع شدگی است. این باعث می‎شود کاربرد برای بسیاری از محیط‎ها، در دسترس باشد. اگر شما دارای یک رستوران هستید یا یک مغازه در فلان مجتمع تجاری دارید، به راحتی می‎توانید از پارتیشن‎های ریلی استفاده کنید.

پارتیشن چوبی

آنها به آسانی در فضاهای کوچک کار می کنند و آن قسمت را به فضایی مشخص با کاربری منحصر به فرد تبدیل می کنند. توانایی جابجایی نشان دهنده سبک بودن این پارتیشن‎ها نیز است. تنها در کسری از زمان می‎توانید فضایی جدید را ایجاد کنید. می‎توانید یک فضای خصوصی را به فضایی تعامل و اشتراکی تبدیل کنید. می‎توانید سبک طراحی باز را بر فضای بسته ارجحیت دهید، بی آنکه در ماهیت کسب و کار خللی ایجاد شود. آنها می‎توانند به عنوان یک ورودی و خروجی عالی در نظر گرفته شوند. ورودی یک رستوران لوکس در محیطی سر سبز، یا می‎توانند به عنوان در یا خروجی تراس خانه یا شرکتی باشند.

برای دیدن نوشته هایی که می خواهید، شروع به تایپ کنید.