پارتیشن اداری خارجی

پارتیشن خارجی و داخلی

پارتیشن خارجی و داخلی

پارتیشن خارجی و داخلی طراحی پارتیشن خارجی و داخلی نسبت به هر فضا
باید عملکرد خاصی داشته باشد برای مثال اگر در فضا، تمرکز و سکوت بسیار مهم
است باید تمهیدات لازم برای عایق صوت ایجاد شود. علاوه بر این باید اتلاف انرژی
نیز در این فضاها مورد بررسی قرار گرفته و از آن جلوگیری کرد.

پارتیشن خارجی و داخلی

اگر پارتیشن به صورت زیبا طراحی شده باشد از هزینه های اضافی از قبیل کاغذ
دیواری و … جلوگیری می شود.در محیط های اداری، پارتیشن ها می توانند به
صورت یکسره یا پارتیشن تک جداره عمل کنند و دو دیوار رو بروهم را یکسره به
هم وصل کنند و حالت مستقلی به خود پیدا خواهند کرد.

پارتیشن خارجی و داخلی

اما به تدریج به یکی از محبوب‌ترین روش‌های طراحی دفاتر اداری تبدیل شد.طراحی در فرم پلان آزاد یعنی رهایی از هر نوع محدودیت در انقباض و انبساط افقی پلان و امکان ایجاد یک ساختار، با ارزش برابر در تمام محیط. تفکیک فضا در دفاتر اداری به نسبت فضاهای مسکونی پیچیده‌تر است؛ چراکه فضاهای متنوع‌تری در دفاتر اداری وجود داشته و تعداد کاربران بیشتری در طول روز در این فضا مشغول فعالیت هستند.

پارتیشن خارجی و داخلی

عوامل حواس پرتی دائمی در این فضا وجود دارند،زمانی که در یک فضای شلوغ کار می کنید، فکر شما نیز به هم ریخته می شود. احساس می کنید که فشار کار روی شما زیاد است و این حس ناتوانی باعث می شود که بخواهید از این فضا فرار کنید. در عوض زمانی که به لحاظ فکری و فیزیکی از چنین فضایی فرار می کنید، قادر خواهید بود که افکار و فرضیات خود را بهتر تحلیل کرده و به چالش بکشید.

پارتیشن خارجی و داخلی

قدرت تفکر در شما به میزان جالب توجهی بالا خواهد رفت. و اینگونه به این نتیجه می رسید که “شما از دفاتر اداری کار که پلان آزاد دارند متنفرید”.80 درصد از کل ادارات جهان دارای پلان آزاد هستند. زمانی که همه افراد در یک فضا گرد هم جمع شده اند، افراد انگیزه بیشتری خواهند گرفت.

پارتیشن اداری مطابق با نیاز شما

مواردی که برای انتخاب پارتیشن حائز اهمیت هستند عبارتند از:

 

  • متراژ محیط کار
  • تقسیم بندی فضا
  • موارد استفاده در محیط کار به تناسب واحد ها و ایجاد فضاهای کاری مجزا
  • ارتفاع پارتیشن
  • نیاز و یا عدم نیاز به عایق صوتی
  • میزان نور طبیعی یا مصنوعی موجود در فضا
  • هزینه مد نظر
  • و …

پارتیشن خارجی و داخلی

در ایران هم فعالیت های زیادی در زمینه تولید پارتیشن اداری وجود دارد که بعضی از این کارخانه با پارتیشن خارجی برار است وکیفیت خوبی دارد، اما این مطلب وجود که کیفیت خارجی بهتر ازیرا: از لحاظ کیفیت پارتیشن خارجی بهتر. ولی بعضی از افراد کیفیت خارجی را می پسندند. پارتیشن اداری ایرانی هم از انواع پارتیشن با جنس های پارچه ای و المونیومی و تاشو ارتفاع بلند و دوجداره وتک جداره ساخته می شود.

پارتیشن اداری شوجی یا همان تقسیم کننده اتاق است

این پارتیشن بسیار ساده است و فقط از کاغذ دیوار ساده و چهارچوب از جنس چوب تشکیل شده ولی مقاومت بالایی دارد و مقداری هم نور از خود عبور می دهد. این پارتیشن در اکثر منازل ژاپنی ها وجود دارد. الیاف شوجی از چوست توت فرنگی تولید می شود و در سال 2014 به ثبت رسیده است.

پارتیشن خارجی و داخلی

یکی دیگر از کشورهایی که در ساخت پارتیشن فعالیت دارد کشور ترکیه است. پارتیشن های ثابت و متحرک بدون نیاز به ریل تولید می کنند ، این پارتیشن ها توانایی کاهش صوت را تا 52 دسی بل دارند و قابلیت تعبیه درب تا ارتفاع 9 متر می باشد . کشور ترکیه در حال ساخت پارتیشن های جدید است و با ایران تبادلات زیادی دارد.

اصول طراحی پارتیشن اداری

هنگام طراحی پارتیشن اداری باید همه جوانب آن را در نظر گرفت و این کار توسط فردی که مهارت دارد، انجام می شود در غیر این صورت ممکن است مشکلات زیادی به وجود آورد. در طراحی، برای زیبایی می توان از رنگ های متناسب با مبلمان اداری استفاده کرد. فضای کافی برای چیدمان قفسه ها و کمد ایجاد شود. برای تامین نور کافی یا حتی دید به محیط از بازشوها و شیشه استفاده نمود

برای دیدن نوشته هایی که می خواهید، شروع به تایپ کنید.