پارتیشن اداری فریم لس

پارتیشن اداری فریم لس

پارتیشن اداری فریم لس ( بدون فریم ) به صورت شیشه‎ای تک‎جداره با ضخامت شیشه پارتیشن به قطر 10 میلیمتر و به صورت سکوریت نشکن با قابلیت اجرای انواع سند بلاست به صورت کاملا مات یا راه‎مات یا طرح‎های دیگر مانند آرم و لوگو روی شیشه‎های پارتیشن فریملس, این گروه از پارتیشن‎ها جزو دسته پارتیشن‎های خاص به شمار می آیند.

شاخصه این نوع پارتیشن اداری ظرافت، قطر کمتر نسبت به پارتیشن های دیگر، بازتاب هرچه بیشتر نور و وسعت دید بالاتر می باشد.در این نوع محصول از شیشه 10 میل به همراه فریم استیل و آلومینیوم استفاده می گردد و درب ها به صورت رولینگ نصب می شود که بازشو آن به صورت ریلی می باشد.

این نوع پارتیشن اداری فریم لس را لزوماً تا سقف اجرا می کنند که این امر باعث عایق شدن فضا در برابر صدا و استحکام بالاتر پارتیشن می گرددپارتیشن شیشه ای فریم لس، از زیبایی بیشتری نسبت به پارتیشن شیشه ای فریم دار برخوردار بوده و دلیل زیبایی آن، نبودن مانع و جدا کننده در بین شیشه ها و یکدست بودن آنها می باشد.

 

قیمت پارتیشن شیشه ای فریم لس

قیمت پارتیشن شیشه ای فریم لس به چند عامل بستگی خواهد داشت: به عنوان مثال طرح سندبلاست که بر روی شیشه های پارتیشن میشود به چه صورت است و پرتراکم است یا خیر. همچنین دیگر عامل جنس و برند ابزار و یراقی است که در کار پیاده سازی مورد استفاده قرار گرفته است مانند قفل و لولایی که روی درب نصب میگردد.

 

طراحی و تولید

برای جلوگیری از عبور صدا و ایجاد عایق صوتی، فواصل بین شیشه ها با استفاده از نوارپرکننده ابداعی بی رنگ پوشانده شده است. این پرکننده ها علاوه بر کاهش قابل توجه حجم صدای عبوری (تا 30 دسی بل)، باعث افزایش استقامت کلی سازه شده و از تکان های شدید و در اصلاح تاب خوردن شیشه ها جلوگیری می کند بطوریکه برای مدت طولانی و با اطمینان خاطر بالا می توان از این سازه استفاده نمود.

 

 

پارتیشن اداری

برای دیدن نوشته هایی که می خواهید، شروع به تایپ کنید.