پارتیشن اداری بانک

پارتیشن اداری بانک

امروزه استفاده از پارتیشن اداری به خصوص در فضای بانک به صورت یک نیاز و ضرورت مهم درآمده است. در فضای بانک به دلیل اینکه همواره با وجوه نقد و مسائل مالی سرو کار داریم، اهمیت برخورداری از فضای مجزا و در عین حال ایمن و مطمئن بیش از پیش اهمیت می یابد. پاین محصول، ایجاد محیطی کاملا تفکیک شده و دارای امنیت بالا را در اختیار متولیان این عرصه قرار می دهد.

 

کانتر بانکی چیست و چه مشخصاتی دارد؟

کانتر بانکی در دو ارتفاع 120 و 75 سانتیمتر طراحی شده اند که ارتفاع 120 تقریبا منسوخ گردیده است و کانتر به ارتفاع 75 به کانتر چهره به چهره (فیس تو فیس) معروف است که برای بوجود آوردن ارتباط دوستانه بین ارباب رجوع و کارمند بانک طراحی شده است. در این نوع کانتر ارباب رجوع روی صندلی نشسته و با خیال آسوده کار های بانکی خود را به کارمند بانک منتقل می کند در صورتیکه در کانتر ایستاده ارباب رجوع ایستاده کار خود را به کارمند بانک منتقل نماید. این امر باعث می شود کار ارباب رجوع سریعتر انجام شود ولی ارتباط دوستانه ای را که باید با بانک اش برقرار کند امکان پذیر نمی باشد.

 

پارتیشن اداری با فریم آلومینیومی در بانک

همواره گزینه‌های متنوعی به‌عنوان فریم این محصول ارائه می‌گردد. ترکیب این فریم‌ها و پانل‌های شیشه‌ای باعث می‌شود کاربردی چندمنظوره را داشته باشند.

نصب پارتیشن اداری آلومینیومی کاری آسان است و می‌توان آن را در محیط اتاق جابه‌جا نمود. این محصول بافریم آلومینیومی می‌تواند در دفاتر مورداستفاده قرار گیرد، همچنین از این پارتیشن اداری می‌توان در بانک‌ها، بیمارستان‌ها، هتل‌ها، خانه‌های شخصی و مراکز خرید و غیره با به‌کارگیری یراق‌آلات امن و زیبا استفاده نمود.

 

برای دیدن نوشته هایی که می خواهید، شروع به تایپ کنید.