ویژگی پارتیشن پلاستیکی

ویژگی پارتیشن پلاستیکی

ویژگی پارتیشن پلاستیکی طراحی و ساخت یک متریال، همواره کاری عجیب و دشوار نیست. برخی مواقع می توان متریال هایی با مواد خام و اولیه ساده، طراحی و ایجاد نمود که بسیار کارا و مفید هستند و می توانند مورد استقبال و استفاده عموم قرار گیرند.

در این بخش قصد داریم نگاهی به ویژگی های پارتیشن اداری پلاستیکی و یک متریال ساده بیاندازیم که برای ساخت پارتیشن مورد استفاده قرار می گیرند. برای ساخت این متریال از پلاستیک استفاده شده است.در واقع پارتیشن های ساخته شده از این طریق، یک طرح تکرار شونده هستند که از اتصال ساده قطعات کوچکتر ساخته شده اند.

پارتیشن پلاستیکی

این پارتیشن، بیشتر حکم حجاب و جداکننده بصری را دارد. ضمن اینکه زیبایی بصری خاصی نیز دارند و این زیبایی برگرفته از طرحی است که در قطعات کوچک وجود دارد. اما این پارتیشن ماژولار، عایق صوتی خوبی نخواهد بود.

پارتیشن پلاستیکی

هدف از ارائه این طرح خلاقانه، این است که شما به عنوان یک طراح و معمار بدانید و ببینید که می توانید حتی متریال طراحی و خلق نمایید. متریال هایی که برای یک پروژه خاص می تواند مورد استفاده قرار گیرد. این پارتیشن و این طرح توسط استدیو طراحی آمریکایی Box Clever صورت گرفته است.

ویژگی پارتیشن پلاستیکی

 

  • سبک و ایمن در برابر زلزله
  • عایق رطوبت
  • عایق صدا
  • دیوارکاذب باعث کاهش هزینه های سازه و فونداسیون با توجه به کاهش بار مرده ساختمان
  • بهره برداری سریع از فضا بعد از اتمام سفت کاری بنا
  • نصب سریع وراحت
  • قابلیت جمع اوری
  • اماکان ترمیم
  • تعویض

مکان های مورد استفاده از پارتیشن پلاستیکی

برای استفاده کردن بهینه از فضای موجود و افزایش کارای و قابلیت میتوانید از پارتیش اداری پلاستیکی استفاده نمایید زیرا دارای انعطاف پذیری بالا و تنوع زیاد راهکار پر کاربرد، به صرفه و مناسب است. علاوه بر دکوراسیون منزل ، آرایشگاه ها، ادارات، شرکت های خصوصی، مطب دندان پزشکی، اتاق های مختلف بیمارستانی، باشگاه های ورزشی، ویترین های فروشگاه و مانند آنها را می توان به راحتی با استفاده از این پلکسی پنل ها تقسیم بندی و دیزاین کرد.

ویژگی پارتیشن پلاستیکی

همچنین اینپارتیشن پلاستیکی را می توانید از شرکت های مختلف تولید یا عرضه آنها با قیمت مناسب تهیه کنید. علت ضد رطوبت بودن این مدل پارتیشن، گزینه مورد مناسبی برای محیط هایی مانند سونا و استخر به شمار می رود. پارتیشن پلاستیکی، به منظور تفکیک و شخصی سازی فضا در محیط شرکت های خصوصی می تواند بسیار کاربرد داشته باشد.در پارتیشن اداری پلاستیکی بهتر است از جنس از پلاستیک فشرده (نشکن است) و پلکسی پنل استفاده شود. زیرا این پارتیشن را میتوان براحتی جمع و تا کرد و در مقابل با دما و حرارت مقاوت خوبی دارند.

برای دیدن نوشته هایی که می خواهید، شروع به تایپ کنید.