میز کارمندی سری آلفا

میز کارمندی سری آلفا

میز کارمندی سری آلفا یکی از المان های مهم محیط کار محسوب می شود که در نظم بخشیدن به کار ها و سازمان دهی مدارک و اسناد کاری تاثیر بسزایی دارد. میز کارمندی سری آلفا وسیله ای است که هر فرد بیشترین تعامل را در شروع یک روز کاری با آن دارد.

میز کارمندی

طراحی ساده به سبک مینیمال در کلیه قسمت های مبلمان اداری از جمله میزهای کارمندی و کارشناسی ما را قادر به رفع نیازهای متغیر مشتری کرده است با توجه به سبک طراحی در مرحله اول پس از دریافت نیازمندی های مشتری توسط گروه طراح و ارائه طرح های پیشنهادی در صورت تایید مشتری سفارش ساخته و در محل مشتری نصب می گردد

ولی این پایان کار مجموعه نیست بنا به دلایل بسیار مختلف احتمال نیاز به تغییرات در چیدمان و حتی فرم کلی میزها و فایلینگ چیده شده وجود دارد و از جانب مشتری اعلام می گردد،سبک طراحی و ساخت است که تولیدکننده را در این زمینه توانمند می سازد تا در هزینه و زمان مشتری صرفه جویی شود.

امکان تبدیل میزهای انفرادی به میزهای گروهی و بالعکس، امکان تغییر جهت ال و یا شیوه قرارگیری فایلینگ، امکان تغییر رنگ در قسمت بدنه و صفحه میز و……. از جمله تغییرات قابل اجرای طراحی شده توسط تیم طراحی شرکت کاربین بهبرد می باشد.

برای دیدن نوشته هایی که می خواهید، شروع به تایپ کنید.