موارد مهم در پارتیشن دوجداره

موارد مهم در پارتیشن دوجداره

پارتیشن دو جداره عایق خوبی برای مزاحمت های صوتی است. به منظور ایجاد حریم کاری کاملا خصوصی نیز میتوان به جای استفاده از شیشه های شفاف و پنل های یو پی وی سی از شیشه های مات استفاده نمود. برای پارتیشن های دوجداره به منظور عبور کابل های برق، تلفن، شبکه و سایر موارد تاسیساتی مسیرهایی تعبیه شده است که عاری از هرگونه اتصال بدنه و رسانایی برق و عدم ایجاد پارازیت و نویز می باشد. در این مقاله قصد داریم موارد مهم در پارتیشن دوجداره را بیان کنیم.

گرما و روشنایی

پارتیشن دوجداره مانند یک عایق عمل می‌کند و بین ۵۰ الی ۷۰ درصد از اتلاف انرژی گرمایشی محیط جلوگیری می‌کند. همچنین می‌توانند از نور طبیعی یا سیستم روشنایی محیط مجاور خود بهره‌مند شوند که در واقع دو مزیت را با هم پوشش می‌دهند.

کاهش نویز و سر و صدا

کارایی بالای پارتیشن دوجداره می‌تواند تا ۶۰ درصد سر و صدای خارجی را کاهش دهد و یک سرمایه‌گذاری مطلوب برای محیط های شلوغ و پررفت و آمد به شمار می‌رود.

مدرنیزاسیون

اصلا مهم نیست که ساختمان شرکت چند سال از عمرش می‌گذرد و یا اینکه کاملا فرسوده است. با وجود پارتیشن دوجداره شما روحی تازه به کالبد محیط کاری خود می‌دمید و آن را به سادگی بروزرسانی کرده و وارد دوره معاصر می‌کنید که می‌تواند باعث افزایش قابل توجه روحیه و توان تولید در نیروی کاری شما و کارکنان‌تان شود.

کاهش هزینه‌ها

برخلاف باور بسیاری از افراد، نصب و اجرای پارتیشن دوجداره شیشه‌ای دارای هزینه به مراتب کمتری نسبت به مصالح دائمی و سخت مانند سنگ و.. است. علاوه بر مقرون به صرفه بودن در بخش نصب می‌توانید از کاهش هزینه‌ها در تأمین انرژی و روشنایی نیز برخوردار شوید.

افزایش امنیت

در فضایی که پارتیشن دوجداره نصب کرده‌اید می‌توانید اطلاعات و اسناد مهم نیز نگهداری کنید. این قابلیت به ویژه در دفترهای کاری یک نکته پراهمیت و مهم تلقی می‌شود. ایمنی این محصول مانع از ورود نفوذگران شده و راه آن‌ها را سد می‌کند. البته مشخصه شیشه‌ای بودن فضا بر شفافیت آن نیز می‌افزاید.

برای دیدن نوشته هایی که می خواهید، شروع به تایپ کنید.