مهم ترين نكات استفاده از ميز كارمندی

میز اداری یکی از ملزومات بسیار پرکاربرد و مهم در هر اداره و شرکتی می باشد که مورد استفاده همه کارکنان است. امروزه در طراحی های بسیار مختلف و گوناگون میز اداری تولید و عرضه بازار می شود و میخواهیم درباره ی مهم ترين نكات استفاده از ميز كارمندی توضیح دهیم. شما می توانید در تمام کارگاه های تولید میز و صندلی، میز اداری مورد نظر خودتان را تهیه و خریداری کنید و از آن در اداره و شرکت استفاده کنید. بسیاری از شرکت ها و اداره ها سعی بر آن دارند تا میز های شیک و یکسان و مقاومی را در موسسه ی خود داشته باشند.

اگر شما نیز در حال تاسیس یک شرکت جدید هستید، می توانید انواع مختلف میز های اداری را در فروشگاه های مربوطه پیدا کنید و آن را برای شرکت خود تهیه فرمایید. میز کاربرد بسیار زیادی را در هر موسسه ای دارد چرا که روی آن وسایلی از جمله کامپیوتر و دفاتر و تقویم و مدارک های مربوط قرار می دهند؛ بنابراین شما نمی توانید اداره و موسسه ای را تصور کنید که بدون میز اداری باشد. جنس میزهای اداری با مرور زمان تغییر یافته و از فلز به چوب ام دی اف تبدیل شده است. و هم چنین باید میز های شما دارای استانداردی از ارتفاع باشد.

 

مهم ترين نكات در استفاده از ميزهای كارمندی

 

مهم ترين نكات استفاده از ميز كارمندی

 

ابعاد ميز كارمندی

ساخت استاندارد ميزهاي كارمندي مهم ترين اصل در ساخت آنهاست. فضاي اشغالي و محيط كار تعيين كننده ابعاد آن است. شما بايد متناسب با فضاي كاري خودتان ابعاد ميز را سفارش دهيد. ميز كارمندي بايد به نحوي ساخته شود كه بتوان يك سيستم كامپيوتر را روي آن قرار داد.

 

كشوی ميز كارمندی

شما مي توانيد در كشوهاي ميز كارمندي، مدارك و اسناد را بايگاني و نگهداري كنيد. كاركنان مي توانند وسايل اداري را در كشوهاي ميز كارمندي قرار دهند. طراحي و ساخت كشو براي ميز كارمندي مهم و ضروري است.

 

طراحی و ساخت با مواد اوليه باكيفيت

هرچقدر كه ميز كارمندي با مواد اوليه مرغوبي ساخته شود به همان اندازه دوام بيشتري خواهد داشت. لازم است كه ميز كارمندي با MDF مرغوبي ساخته شود كه اين در ساخت ميز كارمندي بسيار مهم است. هر چقدر كه مواد اوليه مرغوب تر باشد به همان اندازه مي تواند وزن كامپيوتر و ساير وسايل اداري را تحمل كند.

ميز مديريت بايد بزرگ و راحت باشد تا بتوان كارهاي زيادي را انجام داد. ميز مديريت را بايد متناسب با فضاي مورد استفاده انتخاب كرد تا بتوان كارهاي بيشتري را انجام داد. ميز مديريت مي تواند از چرم هاي مصنوعي هم ساخته شده باشد.

 

زيبايی

ميزهاي كارمندي و ميزهاي كارشناسي در نظم بخشيدن به امور شركت نقش بسزايي دارند و بنابراين لازم است كه بادوام و زيبا ساخته شوند. عدم زيبايي ميزهاي كارمندي باعث خواهد شد تا محيط شركت زيبا و معتبر ديده نشود. دوام و زيبايي مهم ترين عوامل در طراحي ميزهاي كارمندي به شمار مي روند. رنگ هاي شاد و زيبا باعث خواهد تا ميزهاي كارمندي زيبا و جذاب به نظر برسند.

 

سبك وزنی

بادوام و سبك بودن براي يك ميزكارمندي ويژگي هاي منحصربفردي محسوب مي شوند. سنگين بودن ميز كارمندي باعث جابجايي هاي راحت در شركت نخواهد شد. ميزهاي كارمندي به هنگام نظافت جابجا مي شوند، به طور معمول در ميزهاي كارمندي شيشه استفاده نمي شود بخاطر اين كه باعث افزايش وزن ميز مي شوند.

البته به تازگي ميزهاي كارمندي گروهي نيز ساخته شده تا جمعي از كاركنان كنار يكديگر كار كنند. به طور معمول، تعداد كاركنان در يك شركت از يك تعداد مديران بيشتر است و به همين دليل، ميزهاي كامپيوتر نسبت به ميزهاي مديريت خيلي بيشتر است.

برای دیدن نوشته هایی که می خواهید، شروع به تایپ کنید.