فایل و کمد اداری در دفتر کار

داشتن دفتر کار تمیز ، منظم و مرتب نه تنها نشان دهنده حرفه ای بودن میباشد، بلکه باعث افزایش بهره‌وری حین کار هم میگردد. حفظ نظم و ترتیب در فضای فشرده امریست مهم اما با استفاده از چیدمان درست و ابزارهای ذخیره سازی مناسب میتوان بهترین استفاده را از فضای دفتر برد. هنگام صحبت از فضای ذخیره سازی و ساماندهی شاید هیچ چیز به اندازه فایل و کمد اداری مرسوم برای فایلها به ذهن نشود. در حالیکه دفتر و محیط های کاری طی دهه های گذشته دستخوش تغییرات زیادی شده اند، فایل های اداری تقریبا بدون تغییر مانده اند.

برای جلوگیری از بهم ریختگی و انباشتگی محیط کار و پرونده های اداری فایل و کمد اداری کاربرد فراوانی دارد.در هر کمد نیاز است از چند فایل نگهداری شود؟ اگر نیاز شما تنها تهیه ملزومات یک دفتر میباشد فقط یک کمد با قابلیت که کاربردی باشد تهیه کنید.

برحسب نیاز کمد ها افقی و عمودی ساخته میشود.

کمد افقی

کمد های افقی فضای بیشتری از دیوار را نسبت به کمد های عمودی که ارتفاع اتاق را درگیرمیکند اشغال می کنند. به همین دلیل است که فایل های اداری افقی معمولا دارای 50 سانت عمق دارند، بنابرین به فضای کمتری برای باز شدن نیاز دارند. فایل های اداری افقی برای دفاتر پر حجم کاری و دسترسی مداوم به فایل ها و پرونده ها با توجه به ترافیک کاری که موجود میباشد مناسب است.

کمد عمودی

کمدهای عمودی بسیار عالی هستند بدین دلیل که این نوع فایلینگ فضای کمی از دیوار را درگیر حجم وابعاد واندازه خود می کنند. وممکن است که این نوع کمد ها مناسب استفاده روزانه ومداوم در جاهایی که مسیر رفت وآمد زیاد هست به کار نیاید وعمق کمد نیز موضوع مهمی است.

 

برای دیدن نوشته هایی که می خواهید، شروع به تایپ کنید.