راهنمای انتخاب بهترین میزهای مدیریتی

راهنمای انتخاب بهترین میزهای مدیریتی

میز مدیریت و اتاق مدیریت مهمترین بخش یک اداره یا شرکت است که نیاز به تجهیزاتی چون صندلی مدیریت، میز مدیریتی، کتابخانه و… با طراحی خاص تری نسبت به سایر بخش ها دارد. اصولا مدیران کارهای اپراتوری انجام نمی دهند اما قطعا ساعت های زیادی را پشت میز سپری می نمایند.اندازه میز مدیریتی، رنگ میز مدیریت و راحتی آن باید متناسب با فضا و محیط اتاق باشد. اگر در ساخت مبلمان اداری توجه به استانداردهای بدن انسان رعایت شود احساس راحتی و عدم خستگی در میز مدیریتی و سایر مبلمان اداری کاملا مشهود خواهد بود. در این مقاله قصد داریم راهنمای انتخاب بهترین میزهای مدیریتی را شرح دهیم .

راهنمای انتخاب بهترین میزهای مدیریتی-1
راهنمای انتخاب بهترین میزهای مدیریتی-1

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

 

برای انتخاب میز مدیریت اولین فاکتوری که باید به آن توجه کنید، ابعاد میز است. میز مدیریت باید با توجه به ابعاد اتاق شما انتخاب شده و بیش از حد بزرگ یا کوچک نباشد. این میز باید از میز های کارشناسی و کارمندان بزرگتر باشد. میز مدیریت باید به اندازه ای باشد که بتوانید لوگوی شرکت، کامپیوتر، پرچم، کاتالوگ، تقویم و… را روی آن قرار دهید و با وجود جای گیری آن ها، میز فضای کافی داشته باشد.

رنگ و اندازه میز مدیریت

رنگ میز مدیریت بهتر است از رنگ های تیره باشد تا جذابیت بیشتری داشته باشد. برای انتخاب میز مدیریت لوکس دقت به رنگی متناسب با دکوراسیون و رنگ اتاق ها اهمیت ویژه ای دارد.

میز مدیریتی نسبت به میزهای کارمندی و کارشناسی، دارای ابعاد بزرگتری است. دلیل این مسئله این است که با قرار دادن سیستم کامپیوتر بر روی آن، لوگوی شرکت، تقویم، کاتالوگ و… در یک قسمت از میز، باز هم فضای کافی برای سایر وسایل اضافه و پذیرایی باقی می ماند. ارتفاع میز مدیریت و اندازه میز مدیریت با توجه به ابعاد اتاق بسیار اهمیت دارد. توجه داشته باشید میز مدیریت نباید نسبت به ابعاد اتاق کار کوچکتر یا بزرگتر باشد.

راهنمای انتخاب بهترین میزهای مدیریتی-1

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

برای دیدن نوشته هایی که می خواهید، شروع به تایپ کنید.