تاثیرات دکوراسیون اداری

تاثیرات دکوراسیون اداری

امروزه هر کارآفرین یا مدیری را که ملاقات می‌کنیم در تلاش برای داشتن یک دفتر کار مدرن است. زیرا امروزه دیگر کسب و کارها یا به سمت دیجیتالیزه شدن پیش می‌روند و یا در صورت داشتن مکان فیزیکی، دارای یک دفتر کار شیک و مدرن هستند. به عبارت دیگر می‌توان گفت این روزها دیگر شیک و مدرن بودن دفتر کار به یک پرستیژ کاری تبدیل شده است. اما جدا از بحث پرستیژ کاری حقیقت این است که شیک و مدرن بودن دفتر کار تاثیر به سزایی در روحیه دهی به کارمندان و از همه مهمتر جذب مشتری دارد. به عنوان مثال معمولا اکثر مشتریان حتی اگر از کیفیت و نحوه‌ی ارائه خدمات یک رستوران اطلاع نداشته باشند نیز رستورانی را انتخاب می‌کنند که ظاهر شیک و تمیزی داشته باشد. بنابراین داشتن یک دفتر کار مدرن در کنار کیفیت ارائه خدمات از جمله مهمترین عوامل جذب مشتری و بهبود وضعیت شرکت است.

تاثیرات دکوراسیون اداری

یک دکوراسیون اداری مدرن و شیک از دو جنبه فوق‌العاده تاثیرگذار است که این دو جنبه شامل: تاثیرات دکوراسیون اداری بر روی افرادی که در شرکت و یا اداره مشغول کار کردن هستند مانند: مدیران، کارشناسان فروش، کارمندان و مسئولین دفتر و تاثیرات دکوراسیون اداری بر روی مشتریان و ارباب‌رجوعان شرکت می‌باشد. یکی از مهم‌ترین تاثیراتی که دکوراسیون اداری بر روی این دو جنبه دارد شامل: ایجاد نظم و آرامش در فضای کار است. دکوراسیون اداری مدرن موجب می‌شود فضای کار در داخل شرکت به بهترین شکل ممکن بهینه‌سازی شود از این‌رو هر چیزی سر جای خودش است و یا هر یک از مبلمان اداری در محلی که لازم است قرار بگیرند، قرار داده می‌شوند.

تاثیرات دکوراسیون اداری-1

برای مثال از کانتر در ابتدای درب ورودی به شرکت استفاده می‌شود تا زمانی که یک مشتری و شخصی به شرکت شما مراجعه می‌کند با وارد شدن به فضای داخلی شرکت با میز کانتر روبه‌رو شود و بتواند از مسئول دفتری که پشت میز کانتر قرار دهد راهنمایی بگیرد و متوجه شود که برای انجام دادن کارهای خود باید به کدام یک از بخش‌های شرکت مراجعه کند و یا به کدام اتاق برود. بنابراین به بهینه‌سازی فضای کار و همچنین ایجاد نظم و ترتیب در قرارگیری هر یک از وسایل و مبلمان اداری در جایگاهی مناسب، تمامی کارمندان و سایر افرادی که در آن شرکت مشغول به کار هستند احساس راحتی و آرامش می‌کنند. احساس راحتی و آرامش در کارمندان موجب می‌شود تا کار و فعالیت‌هایی که به آن‌ها محول شده است را به بهترین شکل انجام دهند. درنتیجه راندمان کاری آن‌ها به صورت چشم‌گیری افزایش پیدا کند. افزایش راندمان کاری کارمندان نیز رابطه مستقیمی با پیشرفت و موفقیت چشم‌گیر شرکت و کسب‌و‌کار آن دارد. و اما دومین جنبه تاثیرگذاری دکوراسیون اداری که مرتبط با تاثیرگذاری بر روی مشتریان و ارباب‌رجوعان می‌باشد نیز موجب پیشرفت آن کسب‌و‌کار می‌شود. اگر خودتان را جای یک مشتری و یا یک ارباب‌رجوع بگذارید دقیقا متوجه می‌شوید که اگر دکوراسیون اداری شما بتواند بر روی آن شخص تاثیرگذار باشد تا چه حد می‌تواند طرز فکر آن را نسبت به کسب‌و‌کار شما تغییر دهد و موجب شود که موفقیت چشم‌گیری داشته باشید.

برای دیدن نوشته هایی که می خواهید، شروع به تایپ کنید.