ایجاد فضای بهینه با پارتیشن

ایجاد فضای بهینه با پارتیشن

فضایی با پارتیشن اداری همیشه نسبت به یک فضای کسب و کاری فاقد آن ، رسمی تر است. موجب می شود شرکا و مشتریان نسبت به کسب و کار شما دید بهتری داشته باشند و در دوره های زمانی کوتاه قراردادهای تجاری را منعقد کنند. تفکیک پرسنل در یک محیط اداری به نظر مدیران عالی رتبه و میانی کار منطقی و عاقلانه ای است. آزادی عمل بیشتر در دکوراسیون به واسطه پارتیشن و صرفه جویی در هزینه های اداری از مهم ترین مزایای آن در فضای کسب و کار است. حال ما می خواهیم نحوه ایجاد فضای بهینه با پارتیشن را مورد بررسی قرار دهیم.

 

ایجاد فضای بهینه با پارتیشن

  • در محیط‌های اداری که فضای باز دارند، برای بهبود و افزایش ارتباط و فضای کاری مناسب از پارتیشن استفاده می‌کنند. استفاده از پارتیشن اداری بر ارتباط کارمندان با هم بسیار تأثیرگذار است و می‌توان از فضا بهترین و بیشترین استفاده را کرد.
  • دیوارهای کوتاه در انواع پارتیشن اداری فقط برای تقسیم‌بندی فضا استفاده می‌شوند و امکان حفظ حریم شخصی در آنها وجود ندارد.
  • برای کاهش میزان سمعی و بصری بودن اتاقی که با پارتیشن اداری ایجاد کرده‌اید، باید میزان لت‌های پارتیشن را افزایش دهید و با این روش از میزان مزاحمت‌هایی که در فضای باز وجود دارد خلاص می‌شوید.
ایجاد فضای بهینه با پارتیشن-1

 

  • ر زمان انتخاب پارتیشن به اندازه، نوع پارتیشن و نحوه قرار گرفتن آنها توجه کنید، زیرا رعایت تمام این موارد روی محیط کاری تأثیر مستقیم دارند.
  • برای انتخاب بهترین نوع پارتیشن باید هدف از پارتیشن ‌بندی را مشخص کنید. پارتیشن اداری برای کارمندان مالی شرکت بسیار عالی است و دسترسی دیگران به اطلاعات مالی را کم می‌کند.
  • پارتیشن‌ها با داشتن فضای کافی برای پوشه‌ها، پرونده‌ها، کاغذها و دیگر لوازم مورد نیاز نقش یک دفتر خصوصی را ایفا می‌کنند و امکان برقراری تعامل فردی را نیز فراهم می‌سازند.
  • زمانی از پارتیشن دوجداره برای تقسیم‌بندی فضا استفاده می‌کنیم که علاوه بر خصوصی کردن فضا، کنترل و نرسیدن صدا هم اهمیت داشته باشد. بعضی کارکنان در زمان کار به تمرکز و سکوت نیاز دارند. پارتیشن دوجداره عایق صوت و حرارت است، حتی از اتلاف انرژی نیز جلوگیری می‌کند.

 

برای دیدن نوشته هایی که می خواهید، شروع به تایپ کنید.