انواع پارتیشن تک جداره

انواع پارتیشن تک جداره

ساختار پارتیشن تک جداره دارای یک جداره با اسکلت باریک و بسیار ظریف بوده و جداره های آن قابلیت آگوستیک ندارند و در فضاهایی استفاده میشود که استفاده از پارتیشن دو جداره یا فریم بزرگ انواع پارتیشن شیشه ای امکانپذیر نمی باشد . این پارتیشن در انواع و مقاطع مختلف در بازار تولید میگردد و تعدادی از آنها به هیچ وجه استاندارد نبوده و در مقایسه با حداقل قابلیت انواع پارتیشن اداری مدرن که یک دیوایدر محسوب میگردد نیز مشکلات عدیده ای دارند.
در واقع پارتیشن تک جداره را با هدف جداسازی بخش های مختلف در محیط های اداری و تجاری اجرا می کنند. این نوع پارتیشن بندی بسیار رایج بوده و معمولا به صورت پارتیشن تک جداره کلاف آلومینیوم طراحی و ساخته می شوند.

 

انواع پارتیشن تک جداره

 

پارتیشن های تک جداره معمولاً با استفاده از یک پانل ام دی افی، شیشه ای یا آلومینیومی ساخته می شوند؛ بنابراین چون این نوع پارتیشن تنها متشکل از یک پانل است؛ عایق صدا و صوت نیست. ولی نحوه طراحی فریم انواع مختلف پارتیشن تک جداره به گونه ای است که بتوان قفل و یراق روی این نوع پارتیشن نصب کرد.
اما علاوه بر این مشخصات که در بین تمام پارتیشن های تک جداره مشترک هستند باید بگوییم که بسته به ماده به کار برده شده در ساخت پارتیشن با ویژگی های متفاوتی روبه رو می شویم. یکی از مدل های رایج پارتیشن تک جداره با استفاده از یک پانل ام دی افی ۱۶ میلیمتری تهیه می شود.
اگرچه پارتیشن های تک جداره کلاً عایق صوت و صدا نیستند اما میزان نارسایی پارتیشن تک جداره ام دی اف نسبت به سایر مدل ها بیشتر است؛ علاوه بر این پارتیشن تک جداره ام دی اف تاثیر بسزایی در خلق یک فضای خصوصی و کاملاً پوشیده دارد. همچنین می توان با ابزار زدن سطوح این نوع پارتیشن تک جداره، نمایی زیبا ایجاد کرد و پارتیشن را به یکی از لوازم دکوراتیو محیط تبدیل نمود.

انواع پارتیشن تک جداره-1

علاوه بر ام دی اف، استفاده از شیشه ۶ میلیمتری نیز در ساخت پارتیشن تک جداره شایع است. پارتیشن تک جداره شیشه ای هیچ کمکی به پنهان کردن فضای موردنظر یا جلوگیری از عبور صدا و حرارت نمی کند اما تاثیری شگرف بر سطح روشنایی محیط و کاهش مصرف برق دارد همچنین این نوع پارتیشن تک جداره، نمایی مدرن و امروزی به ارمغان می آورد.
اگرچه پارتیشن شیشه ای مانند پارتیشن ام دی اف منجر به حفظ حریم خصوصی نمی شود اما شیشه برعکس ام دی اف دچار پوسیدگی یا موریانه خوردگی نمی شود. ضمناً برخلاف پارتیشن دو جداره شیشه ای، نصب پرده کرکره ای در پارتیشن تک جداره شیشه ای امکانپذیر نیست.
پارتیشن تک جداره آلومینیومی، یکی دیگر از مدل های متداول پارتیشن تک جداره است. برای ساخت پارتیشن تک جداره آلومینیوم از یک ورق آلومینیومی ۴ میلیمتری استفاده می شود. این نوع پارتیشن تک جداره امکان طراحی لوگوی مشتری بر روی پارتیشن را می دهد.

پارتیشن اداری چوبی

پارتیشن اداری چوبی پارتیشن اداری چوبی کاربرد اصلی پارتیشن های اداری چوبیجدا کردن فضاهای مختلف از یکدیگر است . در

نکات مهم درباره انتخاب مبلمان مدرن

نکات مهم درباره انتخاب مبلمان مدرن چیست؟ بهتر است ابتدا توضیح دهیم که مبلمان اداری چیست؟مبلمان اداری مدرن یک سبک

برای دیدن نوشته هایی که می خواهید، شروع به تایپ کنید.