انواع میز مدیریت

انواع میز مدیریت

یک شرکت و یا یک اداره، باید برای فضای کاری خود تجهیزات مورد نیاز را فراهم کند؛ یکی از بخش های مهم هر شرکت و اداره، اتاق مدیریت آن است؛ اتاق مدیریت عنصر مهمی از یک مجموعه اداری و کاری است و جزء مهمترین اتاق هایی است که باید برای چیدمان آن برنامه ریزی کرد.

در حقیقت میز مدیریت و اتاق مدیریت مهمترین بخش یک اداره یا شرکت است که نیاز به تجهیزاتی چون صندلی مدیریت، میز مدیریتی، کتابخانه و… با طراحی خاص تری نسبت به سایر بخش ها دارد. اصولا مدیران کارهای اپراتوری انجام نمی دهند اما قطعا ساعت های زیادی را پشت میز سپری می نمایند.اندازه میز مدیریتی، رنگ میز مدیریت و راحتی آن باید متناسب با فضا و محیط اتاق باشد.

اگر در ساخت مبلمان اداری توجه به استانداردهای بدن انسان رعایت شود احساس راحتی و عدم خستگی در میز مدیریتی و سایر مبلمان اداری کاملا مشهود خواهد بود. شرکت مبلمان اداری آفن با رعایت اصول ارگونومی این نیاز را برطرف نموده است. ما در این مقاله قصد داریم شما را با انواع میز مدیریت آشنا کنیم .

 

 

 

 

انواع میز مدیریت

میز مدیریت قوس‌دار: از شایع‌ترین و پراستفاده‌ترین میزهای اداری که مورداستفاده مدیران قرار می‌گیرد، میز مدیریت قوس‌دار است. این میز نسبت به‌اندازه فضای اتاق قابل طراحی و ساخت است.

میز مدیریت امگا با فایل: این نوع از میز مدیریت شبیه به میزهای مدیریت قوس‌دار هستند. با این تفاوت که در این مدل از میزها از فایل‌های جانبی در کنار آن استفاده می‌شود.

میز مدیریت امگا با فایل همراه: این نوع از میزهای مدیریت یکی از محبوب‌ترین و مدرن‌ترین میزها در میان مدیران به شمار می‌روند، به دلیل اینکه فایل‌های موردنیاز بر روی میز متصل هستند که کار را برای مدیران تسریع می‌نمایند.

میز مدیریت با ال مجزا: این نوع از میزهای مدیریت به عنوان میزهای اسپرت شناخته می‌شوند و شرکت‌های خاص از آن‌ها بیشتر استفاده می‌کنند. توصیه می‌شود برای انتخاب این میزها به‌صورت کلی به رنگ و طراحی آن‌ها توجه لازم داشته باشید.

 

برای دیدن نوشته هایی که می خواهید، شروع به تایپ کنید.