کارایی پارتیشن فریم لس شیشه ای

کارایی پارتیشن شیشه ای فریم لس

پارتیشن فریم لس ( بدون فریم ) به صورت شیشه ای تک جداره با ضخامت شیشه پارتیشن به قطر 10 میلیمتر و به صورت سکوریت نشکن با قابلیت اجرای انواع سندبلاست به صورت کاملا مات یا راه مات یا طرح های دیگر مانند آرم و لوگو روی شیشه های پارتیشن فریم لس.این گروه از پارتیشن ها جزو دسته پارتیشن های خاص به شمار می آیند و کارایی پارتیشن فریم لس شیشه ای معمولا در شرکتهایی با طرح دید باز مورد استفاده قرار میگیرد.

برای دیدن نمونه کار های پارتیشن فریم لس از نمونه کار های ما حتما دیدن بفرمایید

نکته بسیار مهم در این گروه از پارتیشن های اداری این است که پارتیشن فریم لس جای کمتری را در هنگام نصب بر روی زمین اشغال میکند.پارتیشن فریم لس به علت نداشتن فریم بر روی شیشه ها سطح دید بیشتری را در اختیار کاربر قرار میدهد.قیمت پارتیشن های فریم لس معمولا به چندین عامل بستگی دارد,به طور مثال طرحهای سندبلاستی که بر روی شیشه های پارتیشن فریم لس اجرا میشود به صورت کم کار یا پرتراکم باشد و یا یراق استفاده شده بر روی پارتیشن ها مانند قفل و لولایی که روی درب نصب میگردد از چه نوع جنس و مارکی استفاده شده باشد.

 

کارایی پارتیشن فریم لس شیشه ای

 

کارایی پارتیشن فریم لس شیشه ای

پارتیشن فریم لس شیشه ای به طور معمول سطح بالایی از امنیت و کاهش صدا را ارائه می دهد. نصب تاسیسات فانتزی برای فضایی که نیاز به کنترل صدا بیشتری دارند، از جمله قسمتهای اداری و اتاق های کنفرانس بین المللی تا بزرگ علاوه بر زیبایی به کارایی پارتیشن فریم لس کمک می‌کند. بدون فریم بودن، برای انتقال کابلها و سیمهای مورد نیاز به یراق آلات خاص احتیاج دارد.

سیستم پارتیشن برای افزایش دید درونی قسمتها و در کل یکپارچگی فضا است.

امکان تعامل بیشتر بین اعضای تیمهای کاری و افزایش راندمان و کاهش خستگی افراد از جمله مزیتهای استفاده از این محصول در محیط‌های اداری است.

Frameless Partition مانند دیگر مدلهای پارتیشن اداری، حریم خصوصی ایجاد می‌کند اما به دلیل تمام شیشه بودن نوع ایجاد حریم خصوصی محدود است و شاید این بزرگترین نقص باشد که البته با استفاده از شیشه های مات، می‌توان این مشکل را مرتفع نمود.

زمانی که یک اتاق کنفرانس در کنار دفاتر خصوصی قرار دارد، پارتیشن فریم لس دو جداره توصیه می‌شود. استفاده از دو لایه شیشه و افزایش ارتفاع تا سقف محل قرار گیری، به کاهش تبادل صدا در فضا و حفظ حریم خصوصی کمک می‌کند.

 

پارتیشن فریم لس قابل تعویض است و در صورت بروز مشکل که شکستن شیشه یکی از این موارد است این امر می‌تواند صورت پذیرد. استفاده از شیشه های نشکن در زمان سفارش می‌تواند از این موضوع جلوگیری کند اما باید توجه داشت به شکل قابل توجهی موجب افزایش قیمت می‌شود. پارتیشن فریم لس نسل جدید پارتیشن اداری است که رویکردی مشتری محور دارد.

 

برای دیدن نوشته هایی که می خواهید، شروع به تایپ کنید.