یک میز کارمندی چه خصوصیاتی دارد

نخستیم موردی که در هر اداره و محیط کار به چشم می آید ، میز کارمنذی است که پرسنل ادارات و دفاتر اعم از دولتی یا خصوصی مورد استفاده قرار میدهند.

 

همه میدانیم که کارمندان هرمجموعه از مهمترین فاکتورهای یک مجموعه می باشد.همه می دانیم که کارمندان هرمجموعه از مهمترین فاکتور های یک مجموعه می باشد.بنابراین باید از جه از نظر رو حی و چه از نظر جسمی سلامت کارکنان مورد توجه قرار گیرد .

 

میز کارمندی استانداردمیز کارمندی استاندارد

نکته مهم اینست که میز کارمندی استاندارد باید چه خصوصیاتی داشته باشد.برای خرید میز کارمندی مناسب باید کوچک  یا بزرگ بودن اتاق و همینطور تعداد میزهای موجود در یک اتاق را مدنظر بگیریم.

ارتفاع میز کارمندی نیز بسیار حائز اهمیت است.طراحی یک میز کارمندی نخستین مورد است که مورد توجه قرار می گیرد.در این بخش ما سعی کردیم اطلاعاتی هر چند ناچیز برای خرید مناسب شما ارائه دهیم.

شرکت کاربین بهبرد تولید کننده انواع میز کارمندی و کارشناسی کوشیده تا با تولید میزهای کارمندی مناسب هرچه بیشتر رضایت مشتریان را برآورده سازد.

 

برخی از ویژگیهای میز های کارمندی

طراحی ساده به سبک مینی مال در کلیه قسمت های مبلمان اداری از جمله میزهای کارمندی  و کارشناسی  مارا قادر به رفع نیازهای مشتری کرده است . با توجه به سبک طراحی در مرحله اول پس از دریافت نیازمندیهای مشتری توسط گروه طراح و ارائه طرح های پیشنهادی در تایید مشتری سفارش ساخته و در محل مشتری نصب می گردد, ولی این پایان کار مجموعه نیست بنا به دلایل بسیار مختلف احتمال نیاز به تغییرات در چیدمان و حتی فرم کلی میزها و فایلینگ چیده شده وجود دارد و از جانب مشتری اعلام می گردد ,سبک طراحی و ساخت است که تولیدکننده رادر این زمینه توانمند می سازد تا در هزینه و زمان مشتری صرفه جویی شود .

امکان تبدیل میزهای فردی به میزهای گروهی و بالعکس , امکان تغییر جهت ال و یا شیوه قرارگیری فایلینگ,

امکان تغییر رنگ در قسمت بدنه و صفحه و غیره …..از جمله تغییرات قابل اجرای طراحی شده توسط تیم طراحی شرکت کاربین بهبرد می باشد .

 

برای دیدن نوشته هایی که می خواهید، شروع به تایپ کنید.