پارتیشن ها در منازل

پارتیشن ها در منازل

از پارتیشن منزل می توانید در ساختمان ها با متراژ کوچک و بزرگ استفاده کنید و امروزه پارتیشن ها نقش دیوار های سنگی و آجری را در خانه هایی که دارای پلان باز هستند ایفا می کنند. پارتیشن ها در همه قسمت های مختلف منزل نظیر آشپزخانه و راهرو ورودی و اتاق نشیمن و پذیرایی قابل استفاده هستند و بهتر است طرح و رنگ پارتیشن ها را با توجه به سایر وسایل موجود در دکوراسیونی که قرار است پارتیشن را در آنجا قرار دهید انتخاب کنید تا بتوانید فضایی زیبا و متفاوت را در دکوراسیون منزل خود بوجود آورید. استفاده از پارتیشن ها در منازل می تواند باعث ایجاد احساس صمیمیت و آرامش در فضای خانه شود.

انواع پارتیشن خانگی محبوب

  • پارتیشن شیشه ای
  • پارتیشن چوب
  • پارتیشن تک جداره، پارتیشن دوجداره
  • پارتیشن ام دی اف
  • پارتیش های قابل شستشو
  • پارتیشن آگوستیک
  • پارتیشن متحرک یا همان پاراوان
پارتیشن ها در منازل-1

پارتیشن را درچه قسمت هایی از خانه استفاده کنیم

می توانید به وسیله های پارتیشن چوبی و یا ام دی اف (MDF) بخش هایی از منزل خود از یکدیگر جدا کنید که از پارتیشن ها بیشتر در بخش های زیر استفاده می شود :

  1. در بین فضای ورودی و فضاهای دیگر در منزل
  2. در بین اتاق غذاخوری و پذیرایی
  3. در بین اتاق نشینمن و پذیرایی
  4. در درون اتاق خواب های بزرگ

استفاده پارتیشن در آپارتمان


معنی پارتیشن همان دیوار است که باید کاربرد آن را نیز بدانید. پارتیشن مثل یک دیوارک در ساختمان ها کاربرد دارد. با پدید آمدن کلان‌شهرها و رواج همه‌جانبه‌ی آپارتمان‌نشینی و کاهش چشمگیر فضای اِسکان انسان‌ها، معماریِ داخلیِ منازل نیز تغییرات چشمگیری از نظر طراحی و استفاده از ابزارها و ماتریال‌های مختلف یافت که از جمله‌ی این پدیده‌های جدید یکی هم پارتیشن منزل بود اما پارتیشن‌بندی منزل برای خود خصوصیات جداگانه و چند‌گانه‌ای دارد که آگاهی از آن‌ها علاوه بر جذاب بودن مطلب، در انتخاب پارتیشن مناسب و پارتیشن بندی درست به شما کمک شایانی خواهد کرد.

 

برای دیدن نوشته هایی که می خواهید، شروع به تایپ کنید.