پارتیشن طرح سیلور

یکی از مهمترین دلایلی که افراد پارتیشن شیشه ای طرح سیلور را انتخاب می کنند این است که زیبایی آن بسیار جذاب تر از سایر مدل های دیگر می باشد که شما می توانید انواع فریم های متنوع را برای آنها انتخاب کنید تا زیبایی آنها بیشتر شود. دقت داشته باشید که هر چه جنس و کیفیت فریم انتخاب شده شما بهتر باشد، نتیجه کار نصب شما هم بسیار بهتر و زیباتر خواهد شد، بنابراین بهتر است بهترین کیفیت و جنس این فریم ها را انتخاب کنید.

نحوه نصب پارتیشن طرح سیلور

بیشتر فریم هایی که در این نوع از پارتیشن شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرد از آلومینیوم است و همچنین فریم های آن هم دو تکه هستند و ارتفاع هر یک از این فریم ها 3 سانتیمتر و ضخامت شان 4 سانتی متر می باشد. برای اینکه این نوع از پارتیشن های شیشه ای را نصب کنند زوار که در پارتیشن ها ثابت است را به دیواره ها با پیچ متصل می کنند و شیشه ها را در آن زوارها قرار می دهند که به خوبی قفل شود، دقت داشته باشید که این زوار متحرک است و شیشه باید درون آن قفل شود. بعد از اینکه این مرحله به درستی انجام شد باید با نوار لاستیکی که مخصوص پارتیشن های شیشه ای می باشد شیشه و فریم را به خوبی به یکدیگر متصل کنند، با این کار ارتعاش شیشه ها گرفته می شود.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که می خواهید با قیمت و هزینه کمی محیط زیبایی را در فضای مورد نظرتان به وجود آورید انتخاب این شیشه ها بهترین انتخابی می باشد که می توانید داشته باشید.

در پارتیشن طرح سیلور، فریم های نگهدارنده شیشه های ثابت از نوع فریم موسوم به سه سانت دو تکه استفاده می شود، یک تکه نگهدارنده اصلی به صورت ال (L) شکل است که وظیفه اصلی را بر عهده دارد و بر روی آن قرار می گیرد و قسمت متحرک و نگهدارنده بعد از جایگذاری شیشه بر روی قسمت L ثابت می شود. لازم به ذکر است که در دو طرف فریم شیارهایی برای لاستیک های درزگیر با مقاومت بیشتر شیشه ها تعبیه شده است.

نوع فریم:

رنگ فریم های دو تکه سه سانتی به روش الکترواستاتیک رنگ می شود که به صورت پیش فرض رنگ های طوسی، سفید و مشکی موجود است و به دلخواه کاربر می تواند هر رنگ دیگری را برای آن انتخاب کند.

نمای ظاهری:

در پارتیشن های طرح سیلور فریم ها فقط در قسمت هایی باز دیوار کف و سقف پارتیشن به هم می رسد و برای شیشه های ثابت استفاده می شود و دور تا دور هیچ فریم قابی ندارد و هنگامی که از روربرو به پارتیشن نگاه کنیم مزاحمتی در دید به غیر از خط های بین شیشه ها نداریم.

برای دیدن نوشته هایی که می خواهید، شروع به تایپ کنید.