سری کاربین

partition3
partion4
kj-1c8cb477f6
16-4221cb5b86
partition5

 مشخصات فنی سری کاربین

  • سری کابین پارتیشن دوجداره را می‌توان با تلفیق دو جدار چوب و شیشه، تمام چوب و یا تمام شیشه با دو نوع روکش ملامینه و فرمیکا تولید کرد که طراحی و نوع تلفیق آنها و علاوه بر آن نوع شیشه به صورت ساده راه مات سندبلاست و طرح دار و استفاده از پرده کرکره در پارتیشن با توجه به نظر مشتری اجرا می‌گردد سری کاربین از جمله پارتیشن های کاربردی می باشد از قابلیت های کلی سری کاربین ترکیب بسیار زیبایی است که کنار دیوار کوبهای کار شده در فضا تشکیل می دهد و نمایی از دیوار شیشه ای و ام دی اف بدون نمایش بصری پارتیشن دو جداره به بیننده ارائه می کند.

سری کاربین

دیوار شیشه ای و ام دی اف بدون نمایش بصری پارتیشن دو جداره به بیننده ارائه می کند. سري تولیدي کاربین با دیدگاه ترکیب مزایاي فنی گروه هاي پارتیشن اداری مدرن و نماي کلاسیک مورد نظر برخی از مدیران طراحی و تولید گردید. با توجه به اولویت هاي در نظر گرفته این سیستم داراي سازه کاملاً دولار از جنس آلومینیوم آنودایز شده میباشد که پس از نصب سازه MDF به صورت کشویی نماي کار را مـی پوشـاند و ظـاهري بسـیار زیبـا از زوارهاي ظریف آلومینیوم و MDF حاصل میگردد و پرکننده هاي میانی نیز برحسب سـفارش مشـتري از نوع شیشه ، پرده کرکره و یا MDF پر میشود.

مشخصات فنی سری کاربین

سری کابین پارتیشن دوجداره را می‌توان با تلفیق دو جدار چوب و شیشه، تمام چوب و یا تمام شیشه با دو نوع روکش ملامینه و فرمیکا تولید کرد که طراحی و نوع تلفیق آنها و علاوه بر آن نوع شیشه به صورت ساده راه مات سندبلاست و طرح دار و استفاده از پرده کرکره در پارتیشن با توجه به نظر مشتری اجرا می‌گردد سری کاربین از جمله پارتیشن های کاربردی می باشد از قابلیت های کلی سری کاربین ترکیب بسیار زیبایی است که کنار دیوار کوبهای کار شده در فضا تشکیل می دهد و نمایی از دیوار شیشه ای و ام دی اف بدون نمایش بصری پارتیشن دو جداره به بیننده ارائه می کند

پارتیشن دو جداره

با توجه به موارد ذکر شده قابلیت سیستم هاي مدرن یعنی سرعت در تولید و جابه جایی نمـاي کلاسـیک کارهاي MDF و امکان تغییر رنگ کل کار پس از اجرا به سفارش کارفرما را در یک جا تحـت عنـوان سـري کاربین به مشتري ارائه میدهیم. قفل و یراق آلات مورد استفاده در دربها از نوع مرونی ایتالیا ، هوپه آلمان و پرده کرکره سوئدي میباشد. شرکت بهبرد در در زمینه طراح و تولیدکننده پارتیشن دو جداره و MDF شما را به رویتان میرساند.

برای دیدن نوشته هایی که می خواهید، شروع به تایپ کنید.