پارتیشن تک جداره

پارتیشن تک جداره

پارتیشن تک جداره

پارتیشن تک جداره نوعی دیگر از روش های تفکیک سازی فضا می باشد که از ویژگی های برجسته ی آن می توان به ظاهر ساده تری که نسبت به پارتیشن های دو جداره دارند و همچنین تنوع
کمتر آنها اشاره کرد. معمولا در تک جداره استفاده از یراق آلات اضافی
مانند پرده کرکره که نقشی کلیدی در مدل دو جداره دارند، مرسوم نمی باشد

پارتیشن اداری

در این مدل پارتیشن، اتصالات، نمای خارجی دارند که این یکی از مزیت های آنها محسوب می شود. اتصالات خارجی جابجایی و انتقال را به مراتب سریع تر و ساده تر می کنند از این رو برای قسمت هایی که به طور موقت در نظر گرفته شده اند گزینه بسیار مناسبی است.

پارتیشن تک جداره چیست؟

این پارتیشن نوعی از پارتیشن هست که برای جداسازی فضاهای مختلف از جمله مسکونی، اداری، تجاری، دانشگاهی و… به کار می رود یا به عبارت دیگر با استفاده از این تکنیک می توانید یک محیط بزرگ را به چند بخش کوچکتر با کاربری های مختلف تقسیم کنید.

پارتیشن اداری

کاربرد های پارتیشن تک جداره  متفاوت است ؛ برای مثال برای ، برای ایجاد دو کلاس درس مختلف از یک کلاس، برای پنهان کردن بخش هایی از ساختمان از دید عموم، برای ساخت یک فضای بازی برای کودکان، برای تفکیک ورودی از بخش های دیگر ساختمان و… می توانیم از پارتیشن تک جداره استفاده کنیم..

این نوع تفکیک سازی یکی از بهترین روش های جداسازی محیط به شمار می رود که بتوان از فضای موجود نهایت بهره را برد.اگر به دنبال راهی برای کاهش هزینه های جداسازی محیط کار خود هستید و یا زمان کافی برای دیوار کشی قسمت های داخلی ساختمان ندارید.

بهره گیری از این محصول کارآمد این امکان را فراهم می آورد تا بتوان فضای در دسترس را به قسمت های مختلف با ابعاد گوناگون تقسیم نمود تا بتوان از آن بهترین استفاده را برد. به سبب زیبایی منحصر به فردی که پارتیشن های تک جداره از آن برخوردار می باشد، این امکان را فراهم می آورد تا با بهره گیری از آن بتوان به محیطی زیبا دسترسی یافت.

در شرکت کاربین بهبرد پارتیشن ها به گونه ای طراحی شده اند که در کوتاه ترین زمان ممکن از قابلیت نصب و اجرا برخوردار می باشند و به سبب همین امر این امکان را فراهم می آورد تا بتوان در زمان به میزان قابل ملاحظه ای صرفه جویی به عمل آورد پارتیشن تک جداره به سبب تنوع زیادی که دارد ، دارای قیمت مناسبی می باشد به همین جهت مورد توجه شرکت های بسیاری قرار گرفته است و نکته قابل توجه استحکام فراوان این محصول می باشد.

پارتیشن تک جداره

پارتیشن تک جداره
پارتیشن تک جداره
برای دیدن نوشته هایی که می خواهید، شروع به تایپ کنید.