پارتیشن اداری متحرک

پارتیشن اداری متحرک

پارتیشن اداری یکی از انواع جداکننده‌های کاذب و موقتی در فضاهای اداری است، که از آن برای نظم بخشیدن، زیباسازی، بهینه‌سازی و ایجاد فضاهای خصوصی و نیمه خصوصی جهت فراهم کردن محیطی آرام و دوری از سر و صدا و دیگر عوامل برهم زننده تمرکز کارکنان و بهبود بازدهی آنان مورد استفاده قرار می‌گیرد. پارتیشنهای اداری به علت تنوع در طرح، ارتفاع، نوع کاربری، ترکیب‌بندی رنگ، متریال و ملزومات آن می‌تواند مکمل مناسبی در طراحی دکوراسیون فضاهای اداری باشد، ضمن آنکه این محصولات قابل نصب و اجرا به صورت مستقل (بدون آسیب رساندن به کف اصلی فضا) و جابجایی آن و در صورت لزوم اصلاح متراژ می‌باشد. در این مقاله قصد داریم در رابطه با پارتیشنهای متحرک و قیمت آن صحبت کنیم.

پارتیشنهای اداری متحرک

این نوع پارتیشن ها از حول محور ریلی کفی یا سقفی قابل حرکت و جابه جایی است و مهمولا برای سالن های چند منظوره مورد استفاده قرار میگیرد معمولا از جنس ام دی اف و به صورت پانل های عمودی ساخته می شود در مواردی که پارتیشن متحرک منزل هدف استفاده باشد پارتیشن شیشه ای متحرک به عنوان پارتیشنهای خانگی مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت پارتیشنهای متحرک خانگی یا قیمت پارتیشنهای اداری متحرک چوبی هم مانند نوع اداری آن با توجه به جنس و میزان نصب تعیین و محاسبه می شود.

قیمت پارتیشنهای اداری متحرک

یکی از انواع تقسیم‌بندی‌هایی که برای پارتیشن‌های اداری وجود دارد تقسیم‌بندی پارتیش های اداری به دو قسمت پارتیشن اداری متحرک و پارتیشن اداری ایستا می‌باشد. قیمت پارتیشنهای اداری متحرک و ایستا با یکدیگر تفاوت دارد. پارتینش اداری متحرک یکی از انواع پارتیشن‌های اداری است که به‌راحتی و بدون نیاز به نیروی متخصص می‌توانید آن را حرکت دهید و به هر نقطه‌ای از محل کار خود که علاقه داشتید منتقل کنید. اما قیمت پارتیشنهای اداری متحرک بسیار بالاست و به راحتی نمی‌توان آن را خریداری کرد.

 پارتیشن اداری متحرک-1
برای دیدن نوشته هایی که می خواهید، شروع به تایپ کنید.