پارتیشن اداری دوجداره و شیشه ای

پارتیشن اداری دست دوم

پارتیشن اداری دست دوم یا نو ؟

طبق تحقیقات انجام شده در طی سالیان حفظ و نگه داری کارمندان حرفه ای از علت های اصلی هر شرکت و یا سازمانی است پس داشتن یک نیروی متخصص یکی از شرایط ایجاد شرایط مساعد و مناسب و درخور آن مجموعه و یا تیم است در حقیقت شرایط روحی آنها باید به شکلی باشد که تمام تمرکز آنها بر روی راندمان کاری و انجام کار ها به بهترین شکل ممکن باشد.

پارتیشن اداری

پس پیش نیاز این مهم زمانی محقق میشود که آرامش امنیت و ایجاد حس انگیزه به همراه ارزشمندی در شخص ایجاد شود . در نتیجه اگر کارمندان شما برایتان ارزش دارند باید از نظر روانی محیط را به گونه ای طراحی کنید که بتوانند در شرایط کاملا مناسب کارهایشان را انجام دهند یکی از این موارد هم پارتیشن اداری دست دوم است وقتی کارمندی شرایط فیزیکی محل کاره خود را دست دوم میبنید بسیار اثر منفی در روحیه اون خواهد گذاشت
در واقع این شخص انرژی لازم جهت انجام امور را ندارد

پارتیشن اداری دست دوم

پارتیشن اداری دوجداره و شیشه ای
پارتیشن اداری دست دوم

پارتیشن اداری

اگر محیط شرکت به نحوی طراحی شده باشد که شخص نسبت به محل کار خود احساس مسئولیت داشته باشد؛ آنگاه می توان انتظار داشت که فرد با انگیزه ای دوچندان به کار بپردازد. پارتیشن بندی محیط کار یکی از عوامل القای حس مسئولیت به کارمندان است زیرا افراد خود را صاحب اتاقی خصوصی در محیط کار خواهند پنداشت.

پارتیشن اداری دست دوم ارزان

ضرب المثل قدیمی معروفی میگه هیچ ارزانی ای بی علت نیست. درست است که شما قصد صرفه جویی در هزینه را دارید اما دقت کنید که کیفیت را فدای هزینه نکنید مسلما وقتی شما پارتیشن دست دوم استفاده می کنید هزینه کمتری نسبت به پارتیشن اداری نو می پردازید به همین دلیل توجه خود را بر این موضوع متمرکز کنید که پارتیشن اداری کارکرده قابلیت استفاده دوباره داشته باشد نه اینکه فقط بخاطر قیمت پایین پارتیشن خود را انتخاب کنید و پس از مدت کوتاهی پارتیشن مورد نظر کارایی خود را از دست دهد و مجبور به هزینه دوباره شوید که مسلما ضرر خواهید کرد و هزینه بیشتری نسبت به پارتیشن اداری نو متحمل خواهید شد.

ویژگی ها خرید پارتیشن اداری دست دوم

پارتیشن اداری دست دوم راهی بصرفه برای تفکیک فضای داخلی ادارات
شرکت ها فروشگاه ها و… است. اما از آنجایی که پارتیشن دست دوم از
ابتدا برای محیط دیگری با ابعاد مشخصی طراحی و ساخته شده است
ممکن هست که به راحتی با ابعاد فضای موردنظر ما وفق پیدا نکند.
بنابراین یکی از مهمترین فاکتورهایی که هنگام  خرید پارتیشن اداری
دست دوم باید به آن توجه کنیم؛ هماهنگی ابعاد پارتیشن با ابعاد محیط
موردنظر ما است. عدم تطابق طول و عرض پارتیشن با محیط جدید
ما را به شدت به دردسر خواهد انداخت و ممکن است که در نهایت
شاهد نصب پارتیشن اداری تمیز و آراسته ای نباشیم.

پارتیشن اداری دست دوم

نمونه کار پارتیشن اداری
نمونه کار پارتیشن اداری

جنس پارتیشن و معیارهای مهم آن

دومین نکته ای که برای خرید پارتیشن اداری دست دوم باید به آن توجه کنیم؛ جنس پارتیشن است. پارتیشن های اداری با استفاده از مواد متنوعی ساخته می شوند. تفاوت در جنس پارتیشن همراه با تفاوت در کارایی و قیمت پارتیشن است. در بین پارتیشن های اداری مختلف، پارتیشن هایی که با استفاده از ام دی اف و شیشه ساخته می شوند از محبوبیت زیادی برخوردار هستند زیرا هم حریم خصوصی بخش های مجزا را به خوبی حفظ می کنند و هم نور را از خود عبور داده و محیطی روشن ایجاد می کنند.

معیار انتخاب پارتیشن اداری دست دوم

پارتیشن های تمام شیشه ای هم در بین طرفداران نماهای مدرن از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند. اگرچه پارتیشن های اداری با مواد متنوعی ساخته می شوند اما طبیعتا محدوده انتخاب در خرید پارتیشن اداری دست دوم کمتر است. بنابراین برای خرید پارتیشن اداری دست دوم باید حوصله بیشتری خرج کنیم تا بتوانیم پارتیشن با کارایی موردنیاز را بیابیم.

رنگ پارتیشن

علاوه بر جنس پارتیشن اداری دست دوم، در انتخاب رنگ این نوع پارتیشن نیز باید بسیار صبور باشیم. عدم هماهنگی رنگ پارتیشن با مبلمان اداری، نمایی آشفته ایجاد می کند. رنگ پارتیشن های دست دوم متناسب با دکوراسیون فضایی است که پارتیشن از اول برای آن فضا ساخته شده است. بنابراین ایجاد هماهنگی بین رنگ پارتیشن دست دوم با محیط جدید کمی دشوار است و به صبر و حوصله نیاز دارد.

رنگ پارتیشن اداری

علاوه بر هماهنگی های ظاهری پارتیشن دست دوم با محیط جدید، تطابق نوع پارتیشن با نیاز محیط نیز الزامی است. اگر محیط جدید، شلوغ و پر رفت و آمد است باید به دنبال پارتیشن دست دوم دوجداره بود اما اگر محیط کاملا آرام است؛ پارتیشن تک جداره کفایت می کند. همچنین اگر عدم عبور گرما از دیوارهای کاذب ضروری است باید به فکر خرید پارتیشن دوجداره بود اما اگر عبور انرژی مانعی ندارد؛ خرید پارتیشن تک جداره بهتر است.

بهترین انتخاب برای پارتیشن دست دوم

بدون شک مهم ترین ویژگی که هنگام خرید پارتیشن اداری باید به آن توجه کنید نوع و با کیفیت
بودن متریال آن می باشد. بنابراین پارتیشن های دست دوم از نوع آلومینویم و mdf بهترین گزینه
برای شما خواهد بود. زیرا این نوع پارتیشن های دست دوم نسبت به سایر پارتیشن های دست دوم
که از نوع تک جداره هستند دارای جنس بهتری هستند.

پارتیشن اداری چوبی

پارتیشن اداری چوبی پارتیشن اداری چوبی کاربرد اصلی پارتیشن های اداری چوبیجدا کردن فضاهای مختلف از یکدیگر است . در

برای دیدن نوشته هایی که می خواهید، شروع به تایپ کنید.