نکات مهم در خرید میز مدیریت

نکات مهم در خرید میز مدیریت

میز مدیریت همان گونه که عنوان شده یک میز اختصاصی و خاص برای مسئولان و روسای شرکت‌ها و ادارات می‌باشد. در حقیقت مدیر فرد ویژه و برجسته‌ی یک شرکت و اداره می‌باشد و مهیا ساختن میز مدیریت اختصاصی برای مدیر از اصلی‌ترین و با اهمیت‌ترین اساس تاسیس و سازماندهی کردن یک کمپانی و یا موسسه اداری می‌باشد. میز مدیریت مهمترین عامل در مبلمان اداری است. در طراحی دکوراسیون های داخلی شرکت ها انتخاب مبلمان اداری مناسب مانند میز مدیریت مناسب و استاندارد از اهمیت زیادی برخوردار هستند. قسمت مدیریت از مهمترین قسمت های شرکت ها می باشد از همین رو انتخاب میز مناسب به دقت بسیار زیادی نیاز دارد. با توجه به اهمیت بخش مدیریت طراحی دکوراسیون آن باید متفاوت تر از سایر بخش ها باشد. هنگام ورود به این بخش اولین چیزی که توجه را جلب می کند میز مدیریت است که با انتخاب مناسب آن می توان تاثیر مثبتی در ذهن مراجعه کننده ایجاد کرد. در ادامه قصد داریم نکات مهم در خرید میز مدیریت را شرح دهیم.

 

نکات مهم در خرید میز مدیریت

 

اگر بیشتر کارتان با کامپیوتر است و نیاز دائمی به مانیتور دارید باید میزی انتخاب کنید که فضای کافی برای قراردادن مونیتور ، کیبرد و موس را داشته باشد و مخصوص کار با کامپیوتر طراحی شده باشد. اگر از PC استفاده می کنید، مطمئن شوید کنار میز فضای کافی برای قرار دادن محفظه کیس کامپیوتر وجود داشته باشد ، معمولا سیمهای اتصال کامپیوتر به مونیتور و کی برد و موس بسیار پیچیده میشود .

در صورتی کارتان ترکیبی از کار با کامپیوتر و فایلهای کاغذی است. حتما طول و عرض میز را بزرگ در نظر بگیرید معمولا میزهای مدیریتی با ابعاد 110*220بسیار مناسب میباشند

نکات مهم در خرید میز مدیریت-1

اگر بیشتر با کارتابل و فایل کاغذ ی سروکار دارید بهتر است میزی انتخاب کنید که تا حد امکان سطحی جادار داشته باشدو علاوه بر آن سطح میز نور را به صورت و چشم شما منعکس نکند یعنی سطح میز براق نباشد تا بتوانید کتاب ها، فایل ها و کاغذ های مهم خود را بر روی آن قرار دهید. علاوه بر این ممکن است میزی نیاز داشته باشید که برای قرار دادن ابزار شما حداقل 1-2 کشو داشته باشد.معمولا میزها با یک فایل سه کشو میتوانند پاسخگوی محل نگهداری پرونده های شما باشند .

برای دیدن نوشته هایی که می خواهید، شروع به تایپ کنید.