نکات مهم درباره انتخاب مبلمان مدرن

نکات مهم درباره انتخاب مبلمان مدرن چیست؟ بهتر است ابتدا توضیح دهیم که مبلمان اداری چیست؟
مبلمان اداری مدرن یک سبک جدیدی در چیدمان و هویت مبلمان اداری می باشد . مدرن یعنی نو، یعنی خلاقانه و و سبک مدرن یعنی سبکی حاصل از اندیشه های نوین ، و مبلمان و لوازم مدرن هم بالطبع یعنی وسایلی که باسبک نو و جدید طراحی و تولید میشوند

 

 

طراحی مبلمان اداری مدرن

مبلمان اداری مدرن دسته ای از مبلمان اداری است که از رنگ و لعاب مدرنیته بهره میبرد. بعبارت دیگر میتوان گفت که مبلمان اداری مدرن با سبک مدرنیته توانسته تا جای پای خود را در صنعت مبلمان اداری نیز باز کند. مبلمان اداری مدرن هم در طراحی مدرن هستند و هم در مواد اولیه. یعنی در طراحی علاوه بر استفاده از مواد اولیه قدیمی چون فلز و چوب ، متریال های جدیدی نیز استفاده میشود. مثل شیشه ، فایبرگلاس ، پلاستیک فشره. ولی مبلمان اداری مدرن بدون یک دکوراسیون مدرن اداری کامل نیست ما زمانی میتوانیم از مزایای مدرن بودن در دفتر کارمان بهره مند شویم که علاوه بر تهیه ملزومات اداری مدرن از مشاوره یک کارشناس خبره در زمینه دکوراسیون اداری و چیدمان مدرن نیز استفاده کنیم. وقتی سخن از مبلمان اداری می شود منظور تمام وسایل و لوازمی می باشد که در چیدمان محیط اداری در داخل یک سازمان به کار میروند.

به عنوان مثال انواع میز , کتابخانه ها , قفسه ها و فایلها و … طراحی فضای مدرن اداری باید بگونه ای باشد که در ساخت آن نسبت به مبلمان اداری کلاسیک فضای کمتری درگیر گردد

هم چنین در سبک مدرن از رنگ های شاد ومفرح و بعبارتی از رنگ های محرک بیشتر استفاده می شود. البته در طراحی این نوع از مبلمان طوری عمل میشود که امکاناتی نظیر: کابل شبکه، سیم برق و… درون میزها تعبیه شوند

 

نکات مهم درباره انتخاب مبلمان مدرن

حال نکات مهم درباره انتخاب مبلمان اداری مدرن را بدانیم. مبلمان اداری تکراری باعث خستگی کارکنان شما می شود، بنابراین با انتخاب مبلمان اداری جدید و مدرن باعث تشویق کارکنان خود شوید در زیر به نکات مهم برای انتخاب مبلمان اداری مدرن اشاره می کنیم:

 

توجه به ارگونومی

مبلمان اداری ارگونومی باعث کارکرد راحت کارکنان می شود. به دلیل این که کارکنان مدت زیادی را در محیط کار خود هستند، بهترین کار برای افزایش راندمان کاری آنها انتخاب مبلمان ارگونومی می باشد. سرمایه گذاری برای خرید صندلی های با کیفیت و مبلمان خاص نشان دهنده حسن نیت تجاری مدیران است. انتخاب مبلمان و صندلی های نامناسب در دراز مدت باعث درد و به خطر افتادن سلامتی افراد می شود همچنین یک نوع دیگر از ارگونومی، مبلمان اداری باز می باشد که برای فضاهای بسایر بزرگ و بدون پارتیشن مناسب می باشد.

 

توجه به محیط اداره

در اداره خود محیطی ایجاد کنید که کارکنان را تشویق به خلاقیت و انجام کار کند. مدیران باید به کل فضای اداره برای چیدمان میز و صندلی توجه داشته باشند. بسیاری از سازمان ها و اداره ها با استفاده از شیوه های هوشمندانه و کارآمد برای طراحی و دکوراسیون محیط کاری زمینه هایی برای کار، سرگرمی و آرامش ایجاد می کنند. هر یک از این ها نیاز به انواع مختلفی از مبلمان، کاناپه، غرفه، قفسه، میز اداری، مبل و … دارند. می توانید با انتخاب مبلمان مناسب و هماهنگی آن با بخش های مختلف محیط اداره و تعداد افراد محیطی مناسب ایجاد کنید.

 

توجه به طراحی

انتخاب مبلمان اداری مدرن مناسب و جذاب هنگامی که مشتریان شما وارد ساختمان یا اداره شوند تاثیر زیادی بر آنها خواهد داشت. اگر طراحی شما خاص و مناسب باشد باعث می شود که در بین رقیبان خود به خوبی شناخته شوید. به طراحی کل اداره خود توجه داشته باشید. مبلمان اداری و دیگر تجهیزات نشان نام تجاری، ارزش ها و فرهنگ شما هستند. توجه به رنگ مبلمان تاثیر زیادی بر روی روان شناسی دفتر کار شما دارد. استفاده از رنگ مناسب می تواند الهام بخش، تشویق کننده ذهن، افزایش بهره وری، افزایش سلامت در محیط کار باشد. برای هر یک از محیط های کاری رنگ مناسب با آن انتخاب کنید مثلا برای دفتر مدیریت رنگ های تیره مناسب می باشد، به دلیل این که رنگ تیره ابهت کاری مدیران را نشان می دهد.

قبل از خرید مبلمان جدید و مدرن اهداف خود را تعیین کنید و برای بهترین انتخاب مبلمان اداری با شرکت های طراحی حرفه ای مشورت کنید.

 

شرکت جهان شیمی

سفارت انگستان

مفهوم عملکرد محیط کار و ارزش آن برای مدیران

تاثیر محیط کار بر عملکرد توجه کنید که داشتن یک محیط کاری آرام و زیبا با استفاده از زنگ های

شرکت مدیریت امن الکترونیکی کاشف

شرکت مدیریت امن الکترونیکی کاشف قبلی بعدی

میز اداری سری گلد مدل 406

میز اداری سری گلد مدل 405

برای دیدن نوشته هایی که می خواهید، شروع به تایپ کنید.