نمایشگاه صنایع چوب و تجهیزات وماشین آلات

برگزاری دو نمایشگاه صنایع چوب و تجهیزات وماشین آلات در تهران

 

دوشنبه 7 بهمن – برگزاری دو نمایشگاه صنایع چوب و تجهیزات و ماشین آلات و یراق آلات در تهران

پنجمین نمایشگاه بین المللی صنایع چوب و تجهیزات وابسته و دوازدهمین نمایشگاه بین المللی یراق آلات، ماشین آلات و صنایع وابسته، فردا سه شنبه با حضور مقامات وزارت صنعت معدن و تجارت، برخی نمایندگان مجلس و روسای اتحادیه ها و انجمن های مرتبط در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران گشایش می یابد.

 

در دو نمایشگاه بین المللی صنایع چوب و تجهیزات وابسته و یراق آلات، ماشین آلات و صنایع وابسته، بیش از 360 شرکت داخلی و خارجی از ایران و هشت کشور خارجی حضور دارند و جدیدترین صنایع، تجهیزات، تولیدات، طرح ها، پروژه ها، خدمات و برنامه های خود را ارایه و در معرض دید علاقمندان قرار می دهند.

در پنجمین نمایشگاه بین المللی صنایع چوب و تجهیزات وابسته 240 شرکت داخلی و خارجی از ایران و کشورهای اسپانیا، اتریش، بلژیک، ایتالیا، ترکیه، کره جنوبی و چین جدیدترین دستگاهها، تجهیزات و خدمات مختلف مربوط به صنعت چوب را عرضه خواهند کرد.

در پنجمین نمایشگاه بین المللی صنایع چوب و تجهیزات وابسته؛ علاوه بر شرکت های بزرگ ایران، شرکت ها، واحدهای تولیدی خدماتی و گروه های صنعتی جداگانه ای نیز از استانهای آذربایجان غربی، آذربایان شرقی، اردبیل، تهران، البرز، قزوین، اصفهان، فارس، گیلان، مازندران، گلستان، یزد، خراسان رضوی حضور دارند و کالاها و خدمات خود را ارایه می کنند.

همچنین در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی یراق آلات و ماشین آلات مبلمان نیز 120 شرکت داخلی و خارجی از ایران و کشورهای اوکراین، اتریش، انگلستان، ترکیه، کره جنوبی و چین؛ جدیدترین دستگاهها و خدمات مختلف مربوط به مبلمان، یراق آلات و صنایع وابسته را عرضه می کنند.

انواع دستگاههای پیشرفته و روز جهان، تجهیزات و ماشین آلات طراحی، برش و حالت دهنده چوب، ابزارآلات نجاری، یراق آلات، مواد اولیه، نوپان، ام دی اف، ملامینه، پارکت، دیوار پوش، انواع چسب های صنعتی، چرم های مصنوعی، سنگ های مصنوعی، کابینت های چوبی و درب های ضد سرقت، برخی از کالاها و صنایع است که در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی یراق آلات و ماشین آلات مبلمان به نمایش گذاشته می شود.

قرار است چند هیئت تجاری و بازرگانی از کشورهای همسایه، منطقه آسیای مرکزی وآمریکالای لاتین با حضور در این نمایشگاه ها، ضمن بازدید از غرفه و سالن های نمایشگاهی، برای عقد قرارداد با شرکت ها و بنگاهای اقتصادی کشورمان، وارد مذاکره شوند.

این دو نمایشگاه از فردا 8 تا 11 بهمن ماه جاری هر روز از ساعت 9 تا 16 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

 

برای دیدن نوشته هایی که می خواهید، شروع به تایپ کنید.