میز مدیریتی مدرن

میز مدیریتی مدرن

میزهای مدیریتی سری آلفا مدرن : اتاق مدیریت چیزی که از نامش کاملا پیدا است نیاز به یک چیدمان و دکوراسیون خاص و جذاب دارد پس باید از ویژگیهای متمایزی برای فضای دکوراسیون اتاق مدیریت استفاده کرد. میز مدیریت مدرن نسبت به میز اداری مدرن دارای اندازه ی بزرگ تری می باشد وهرچقدر میز مدیریت مدرن بزرگتر باشد همان قدر مدیر بهتر و راحت تر به امور خود رسیدگی خواهد کرد میز مدیریت مدرن نباید بیش از اندازه بلند و مرتفع باشد زیرا دسترسی مدیر به وسایل روی میز را با سختی مواجه کند.

فرمی که برای میز مدیریت مدرن معمولا انتخاب می شود، اغلب متفاوت از میز کارمندی مدرن است زیرا میز مدیریت مدرن از سادگی خارج است و برای آن اشکال زیبا و خاصی استفاده می شود. معمولا میز مدیریت مدرن را ازرنگ های تیره استفاده می کنیم زیرا به ظاهراز جذابیت بیشتری برخوردار هستند و ازطرفی بیشتر میتوانند توجه ناظرین را به خود جلب کنند. البته بهترین انتخاب، رنگی است که با دکوراسیون و مبلمان اداری مدرن اتاق مدیریت هارمونی داشته باشد و آن رنگ بهترین رنگ میز مدیریت مدرن می باشد.زیبایی ، کیفیت وراحتی از بارزترین ویژگی های میز مدیریت مدرن می باشد به همین خاطر رایان میز با استفاده از یراق آلات برتر، میزهای مدیریتی مدرن و کلاسیک خود را دسته بندی نموده است.

 

تفاوت میز مدیریت مدرن با سنتی

در واقع میز مدیریت مدرن سبکی نو در ساخت میز مدیریت می باشد که علاوه بر داشتن کارایی بالا، ظریف و در عین حال مقاوم است. میز مدیریتی مدرن بر خلاف میز های سلطنتی و سنتی بسیار سبک و دارای حجم به نسبت کمتری می باشد. این میز ها عمدا از فلزات سبک مانند استیل و یا آلیاژ های زنگ نزن دیگر در ترکیب با انواع شیشه ساخته می شود. در سبک طراحی میز مدیریت مدرن، سعی بر این شده که قسمت های اضافی میز که جنبه تشریفاتی داشته را حذف و بیشتر بر جنبه کاربردی آن تاکید شود. در این سبک تجملات، جای خود را به بازدهی داده و از این لحاظ بسیار کاربردی و دارای بازدهی بالا هستند.

میز مدیریت مدرن دارای طرح های متنوعی است. طرح های ساخته شده از چوب و فلز، چوب و شیشه، فلز و شیشه و یا هر سه این مواد با هم. عامل عمده ساخت ای نوع میز ها، زیبای خاصی است که در سادگی آنها نسبت به میز های سلطنتی، MDF و میز مدیریت خاص وجود دارد. طراحان میز مدیرت مدرن علاوه بر زیبای از عواملی دیگر نظیر: میزان فضای مورد نیاز برای یک مدیر ، یا نحوه استفاده از آن، توجه می کنند. لزا با توجه به سبک ساخت این نوع از میزها به راحتی می توان متوجه شد که علاوه ساختار ساده آن، این نوع میز قابلیت های زیادی داشته، و مدیر در استفاده از آن احساس راحتی می کند.

 

میز مدیریتی مدرن-1

میز مدیریتی آلفا

برای دیدن نوشته هایی که می خواهید، شروع به تایپ کنید.