مهم ترین نکات در انتخاب میز کارمندی

مهم ترین نکات در انتخاب میز کارمندی

میز کارمندی به عنوان یکی از مهمترین اجزای محیط های کار ادارات و مبلمان اداری به شمار می رود. کارمندانی که در این محیط ها مشغول به کار هستند، برای مدت زمان طولانی از میز های کارمندی استفاده می کنند. از طرفی دیگر وجود این میز ها می تواند در زیبایی محیط نیز تاثیر گذار باشد. این که از چه نوعی استفاده نماییم، و یک میز باید دارای چه ویژگی هایی باشد، همه از اهمیت برخوردارند.

پس باید حتما در مورد این که مطالب اطلاعات کافی داشته باشیم. بیشترین کسانی که ساعات طولانی پشت میز می نشینند، اغلب کارمندان هستند. از این رو مهم است که از چه میزی استفاده کنیم تا در افزایش بازدهی کارمندان تاثیر بیشتری بگذارد. از طرفی راحتی کارمندان نیز بسیار مهم است. زیرا یک کارمند اگر در محیط کاری خود احساس راحتی نکند نمی تواند عملکرد بهتری داشته باشد. پس باید دارای فاکتور های ویژه ای باشد. ما در این مقاله قصد داریم مهم ترین نکات در انتخاب میز کارمندی را شرح دهیم.

 

مهم ترین نکات در انتخاب میز کارمندی

1- ابعاد ميز كارمندي: ساخت استاندارد ميزهاي كارمندي مهم ترين اصل در ساخت آنهاست. فضاي اشغالي و محيط كار تعيين كننده ابعاد آن است. شما بايد متناسب با فضاي كاري خودتان ابعاد ميز را سفارش دهيد. ميز كارمندي بايد به نحوي ساخته شود كه بتوان يك سيستم كامپيوتر را روي آن قرار داد.

2- كشوي ميز كارمندي: شما مي توانيد در كشوهاي ميز كارمندي، مدارك و اسناد را بايگاني و نگهداري كنيد. كاركنان مي توانند وسايل اداري را در كشوهاي ميز كارمندي قرار دهند. طراحي و ساخت كشو براي ميز كارمندي مهم و ضروري است.

مهم ترین نکات در انتخاب میز کارمندی-1

3- طراحي و ساخت با مواد اوليه باكيفيت: هرچقدر كه ميز كارمندي با مواد اوليه مرغوبي ساخته شود به همان اندازه دوام بيشتري خواهد داشت. لازم است كه ميز كارمندي با MDF مرغوبي ساخته شود كه اين در ساخت ميز كارمندي بسيار مهم است. هر چقدر كه مواد اوليه مرغوب تر باشد به همان اندازه مي تواند وزن كامپيوتر و ساير وسايل اداري را تحمل كند.

4- زيبايي

5- سبك وزني

 

برای دیدن نوشته هایی که می خواهید، شروع به تایپ کنید.