محدودیت استفاده از پارتیشن تک جداره

محدودیت استفاده از پارتیشن تک جداره

پارتیشن تک جداره عملا باعث شده بتوان محیط سازمان یافته‌ای داشت و کارمندان به بهترین نحو ممکن کار کنند. یکی از مهمترین مزایای این پارتیشن‌ها این است که باعث شده فضای محرمانه و شخصی کارمند یا مدیران حفظ شود و دیگر نگران برخی اتفاقات در شغل و کار خود نباشند.

این یک امر عادی است که هر فردی به فضای خصوصی برای کار و استراحت احتیاج دارد؛ پس به با استفاده از پارتیشن می‌توان محیط آرام و دلنشین را برای خود و کارمندان مهیا کرد.این نوع پارتیشن می‌تواند بدون اتصال به سقف و حالت ایستایی طراحی شود اما این نوع پارتیشن یک سری محدودیت ها دارد که ما قصد داریم این محدودیت استفاده از پارتیشن تک جداره را در این مقاله شرح دهیم .

 

محدودیت استفاده از پارتیشن تک جداره

پارتیشن تک جداره محدودیتهای زیادی در استفاده و نصب داشته و بیشتر در فضاهایی استفاده میشود که طرح تقسیم بندب فضاها نا مشخص بوده و تیغه چینی مشخص و برای مدت طولانی طراحی نگردیده است و صرفا برای زمان کوتاه مورد استفاده قرار می گیردپارتیشن تکجداره فریم قدیم دارای معایبی است که استفاده از از این محصول را به شدت محدود و کاهش داده یکی از اصلی ترین معایب این پارتیشن عدم استحکام بالای این محصول بشمار میرود پارتیشن تکجداره به سبسب دارا بودن مقاطع کم قطر فضای بیسار باریکی برای نصب داشته و اتصالات این پارتیشن بصورت خطی بوده و اتصالات خطی استحکام این پارتین را دچار مشکل کرده است .

پارتیشن تکجداره فریم قدیم بصورت دیواره تک قابل استفاده نبوده و حتما میبایست بصورت کلاف در محیط استقرار یابد . وهمچنین کم قطر بودن مقاطع این پارتیشن عدم استحکام پانلهای آن را نیز شامل میشود.

 

 

جایگزین مناسب برای پارتیشن تک جداره

شاید در نگاه اول پارتیشن تک جداره کم هزینه تر از پارتیشن دوجداره شانل،پارتیشن دو جداره آگوستیک فیگارو و پارتیشن شیشه ای به نظر رسد ولی با کمی تفکر می توان تیغه چینی و تقسیم بندی اصولی تر و مناسب تر را برای پارتیشن انتخاب کرد و پارتیشن های دو جداره وشیشه ای را انتخاب کرده و از قابلیتهای انها بهره برد .

 

برای دیدن نوشته هایی که می خواهید، شروع به تایپ کنید.