مبلمان اداری راحتی

مبلمان اداری و تاثیر آن در جذب مشتری

مبلمان اداری

مبلمان اداری

مبلمان اداری یکی از ضرورت های هر دفتر مدیر و بخش های یک شرکت، دفتر یا اداره است. در واقع هزینه ای که شما برای طرح و زیبایی دفترتان می کنید سطح کار شما را نشان می شد.

مبلمان اداری از قدیم الایام مرسوم بوده است و در گذشته بیشتر انواع تمام استیل آن ( مبل های چوبی با طرح های گل و بوته زیاد و پیچیدگی طرح ) مرسوم بوده است اما جامعه و سلیقه امروزی به سمت مبل های راحتی و انواع ابری و فومی رفته که هم ارزان تر هستند نسبت به طرح های تمام استیل و همچنین موقع نشستن نیز احساس راحتی بیشتری القا می کنند.

ترکیب مبلمان اداری و پارتیشن اداری مدرن

امروزه برای زیبایی بیشتر محیط کار مبلمان اداری، کف پوش ها، پارتیشن اداری و حتی رنگ شیشه هارا نیز با یکدیگر ست می کنند و نتیجه کار یک دفتر بی نظیر و چشم نواز می شود که چشم هر مراجعه کننده ای را میگیرد و او را مجذوب دفتر و فضای کاری شما میکند که خود این 70 درصد کار جذب مشتری را انجام داده است.

اگر با پارتیشن بندی و روال انجام آن آشنایی ندارید حتما مقاله ما در این مور را مطالعه کنید و تاثیر انواع رنگ ها بر ذهن مراجعه کنندگان را بیشتر بدانید. رنگ های خنثی را بشناسید که با هر رنگی می توانند ترکیب شوند و همچنان تاثیر خود را داشته باشند.

برای ترکیب مبلمان اداری و پارتیشن اداری مدرن باید رنگ شناس خوبی باشید تا تاثیر هر رنگ بر روحو روان مراجعه کننده را خوب بدانید، همچنین رنگ اصلی لوگو و کسب و کارتان را انتخاب کنید و طبق آن پلن های خود را بچینید.

اما اگر در زمینه رنگ شناسی حتی کمی مشکل دارید اصلا نگران نباشید زیرا وظیفه کارشناسان و تیم با تجربه ما همین است و با توجه به نوع کاره شما بهترین ترکیب را برای رنگبندی پارتیشن اداری شما میچینند و این امر حاصل نمی شد مگر با سالها تجربه و کار در این زمینه.

مبلمان اداری و پارتیشن اداری

میز کنفرانس

میز کنفراس برای جلسات باید چینش خاص و زیبایی داشته باشد تا هم افراد شرکت کننده در جلسه راحت باشند و بتوانند نقطه نظرات خود را اعلام کنند و هم رئیس جلسه جایگاه ویژه ای داشته باشد و به همه افراد مسلط باشد.

میز کنفرانس نیز از قاعده ست شدن با مبلمان اداری و پارتیشن اداری مستثنی نیست و باید همرنگ سایر عناصر دفتر باشد. صندلی های نیز در گذر زمان دچار تغییر شده اند زیرا به علت طولانی شدن زمان جلسه صندلی ها باید راحت باشند تا آسیبی به کمر شرکت کنندگان جلسه وارد نشود.

میز کنفرانس اداری

میز مدیریت

میز مدیریت که مهمترین وسیله بعد از صندلی اداری است باید جلوه ویژه ای داشته باشد تا اتاق و میز مدیریت را از بقیه میز ها متمایز کند. برای این میز ها معمولا رنگ های مشکی را در نظر میگیرد زیرا رنگ مشکی ابهت خاصی داردو از لحاظ کثیف شدن هم کمتر خودش را نشان مید هد.

صندلی اداری

صندلی اداری راحت وسیله ای بسیار مهم در کار کارمندی و پشت میز نشینی است زیرا ساعت ها مجبوریم روی آن صندلی نشسته و کار کنیم و اگر صندلی راحت نباشد ممکن است در دراز مدت اثرات مخربی در کمر و ستون فقرات ما بگذارد پس در انتخاب صندلی اداری به ارگونومی و طراحی مناسب آن برای بدن توجه زیادی کنید.

صندلی اداری
تصویر صندلی اداری

مطالب مرتبط

شرکت جهان شیمی

سفارت انگستان

مفهوم عملکرد محیط کار و ارزش آن برای مدیران

تاثیر محیط کار بر عملکرد توجه کنید که داشتن یک محیط کاری آرام و زیبا با استفاده از زنگ های

شرکت مدیریت امن الکترونیکی کاشف

شرکت مدیریت امن الکترونیکی کاشف قبلی بعدی

میز اداری سری گلد مدل 406

میز اداری سری گلد مدل 405

میز اداری سری گلد مدل 404

میز اداری سری گلد مدل 403

میز اداری سری گلد مدل 402

میز اداری سری گلد مدل 401

برای دیدن نوشته هایی که می خواهید، شروع به تایپ کنید.