صندلی مدرن اداری

صندلی مدرن اداری یکی از محصولات پر طرفدار و پر فروش

صندلی مدرن اداری یکی از محصولات پر طرفدار و پر فروش این روزها در بازار مبلمان اداری است .دیگر به آن بعنوان یک وسیله تزئینی نگاه نمیشود و البته این موضوع از قدیم هم همینطور بوده است . اما به اطمینان میتوان گفت که بحث صندلی اداری مدرن اهمیت بیشتری در دکوراسیون اداری سازمانها و شرکتها پیدا کرده است . کاربرد صندلی از خانه تا اداره بسیار تفاوت کرده است .در ادارات صندلی هم وظیفه آرامش بخشی به پرسنل و کارفرمایان را دارد و هم وظیفه ارتقا عملکرد و بهره وری آنها را . علاوه بر اینها در یک دیدگاه جامع باید قابلیت هم افزایی در دکوراسیون اداری را نیز داشته باشد.

صندلی اداری ، یک نوع صندلی است که برای استفاده در کنار یک میز در یک شرکت طراحی شده است. این صندلی معمولا قابل تنظیم است و دارای مجموعه ای چند چرخ می باشد. صندلی اداری در اواسط قرن 19 توسعه داده شد به علت اینکه کارمند تغییراتی را در شیوه کار کردن خود ایجاد کردند و بیشتر فعالیت آنها در حالت نشسته و پشت میز می باشد.

 

صندلی مدرن اداری

 

تنوع صندلی اداری

تنوع صندلی اداری در بازار بقدری زیاد است که دیگر تمام افراد ائم از دانشجویان و کارمندان و … میتوانند آنها را با چرم دلخواه و رنگ دلخواه خود تهیه نمایند . یکی از ویژگی های صندلی اداری قابلیت تنظیم بودن آن است به این معنی که هم ارتفاع آن و هم میزان خمیدگی به پشت آن را کاربر میتواند بدلخواه خود کم و یا زیاد نماید استفاده از فوم سرد نیز برای کف صندلی و همچنین استفاده از چرم ضد تعریق نیز یکی دیگر از خصوصیات صندلی اداری میباشد .

 

صندلی مدرن اداری و انعطاف پذیر چیست؟

اول و مهمتر از همه ویژگیها سازگاری، و سپس کیفیت صندلی انعطاف پذیر است. سازگاری در آن به معنای سبکتر، باریک تر، قابل تنظیم، ارگونومیک و سازگار با محیط زیست است. همانطور که ما با پیدایش کامپیوتر به کاغذ و کمد کمتر نیاز پیدا کردیم با یک صندلی اداری مدرن و انعطاف پذیر به فضای کار کمتری احتیاج پیدا خواهیم کرد ضمن آنکه سلامتی و مدت کارکرد مفید را تضمین خواهد کرد.

روند به سمت طرح های مدولار با توانایی جدا شدن و تنظیم مجدد بدون تغییر عمده در کل صندلی است. امروزه دفاتر کاری مدرن که با استفاده از دیوارهای سبک و بهترین پارتیشن متحرک مجهز شده‌اند را چگونه با صندلیهای سنگین و قدیمی و غیر قابل انعطاف هماهنگ کنیم ؟!؟

 

نکات خاص در انتخاب صندلی اداری مدرن

 

  1. رعایت اوصول ارگونومیک : صندلی اداری مدرن باید همانند دیگر سبک های صندلی اداری باید مطابق با استاندارد ساخته شود و تمامی اصول ارگونومیک در آن رعایت شده باشد نباید منجر به خستگی و آسیب های جسمانی کارمندان شود.
  2. همخوانی با دیگر مبلمان اداری : صندلی اداری مدرن باید از نظر رنگ و نوع سبک طراحی با دیگر مبلمان اداری و دکوراسیون همخوانی داشته باشد. در واقع از یک الگو خاص پیروی کند. و باید متناسب با فضای اتاق باشد.
  3. جذابیت: صندلی اداری همانند مبلمان اداری باید جذاب و راحت باشد برای مطالعه بیشتر مقاله مبلمان اداری و تاثیر آن در جذب مشتری را توصیه میکنیم حتما مطالعه بفرمایید.

 

برای دیدن نوشته هایی که می خواهید، شروع به تایپ کنید.