صندلی اداری استاندارد

صندلی اداری استاندارد

آدمی سال‌ها تجربه کرد تا بفهمد چه چیزی برای نشستن مناسب‌تر است. پس از آن هم سال‌ها آزمایش کرد تا بداند که درست نشستن چگونه است. در منزل، محیط کار، خیابان، پارک، سینما و همه جا شما برای نشستن به این وسیله نیاز دارید. صندلی یکی از لوازمی است که باید در طراحی و ساخت آن حتما استانداردها و نکات ایمنی و حفاظتی رعایت شود. اگر این استانداردها و نکات ایمنی رعایت نشود، باعث ایجاد امراضی از قبیل: کمردرد، پادرد و ناراحتی‌های عضلانی و اختلال در سلامتی جسمی می‌شود. صندلی اداری استاندارد در مبلمان اداری لازمه ی رعایت یک سری نکات می باشد که در ادامه شرح خواهیم داد .

 

صندلی اداری استاندارد چه ویژگی‌هایی دارد؟

صندلی اداری استاندارد در مبلمان اداری مانع از بروز بیماری‌های جدی همانند دیسک کمر و درد دست و پا می‌شود. از آنجایی که در طی روز تمام وزن روی کمر قرار دارد، باید از مدلی از صندلی اداری استفاده شود که به سلامت کارمند اهمیت دهد. باید صندلی اداری استفاده شود که پشتی برای پشت سر داشته باشد تا در زمان نگاه کردن به مانیتور شخص در راستای صفحه کامپیوتر سر را قرار دهد و به گردن و چشم آسیبی وارد نکند. قابلیت چرخش صندلی استاندارد مانع از خستگی کارمند می‌شود. ایده‌آل‌ترین صندلی با طراحی استاندارد یک صندلی است که متناسب با فرم طبیعی بدن طراحی و ساخته شده باشد. از همین رو افراد بر اساس شرایط جسمی و قامتی خود می‌توانند دست به انتخاب بزنند.

  • هم اندازه با قامت کارکنان باشد به شکلی که سبب کشیده شدن پاها یا خم شدن پا نشود.
  • ایمن باشد و سلامت افراد را در طی روز به خطر نیندازد و این مهم به دلیل تحمل بیشتر وزن روی کمر به شکل جدی‌تری باید مد نظر قرار داده شود.
  • برای استفاده کردن از میز اداری نیاز به خم شدن زیاد از حد معمول نباشد.
صندلی اداری استاندارد-1
برای دیدن نوشته هایی که می خواهید، شروع به تایپ کنید.