شیشه های رنگی در پارتیشن

زمانی که میزان نور در محیط مهم می شود می توانید ازشیشه های رنگی در پارتیشن تک جداره استفاده كرد. قطر پارتیشن شیشه ای ۱۰ میلی متر است و تنها با آلومینیم یا فریم ام دی اف محصور شده است .در پارتیشن های تك جداره شیشه ای می توان از شیشه های مات و یا براق استفاده کرد .از پارتیشن های تك جداره شیشه ای که طرح های مختلفی دارد می توان برای مجزا کردن محیط استفاده کرد و تمام طرح های آن بدون محدود کردن فضای دید قابل استفاده می باشد و همچنين براي بیمارستان ها به دليل قابليت شستشو و استریل کردن مي توان از پارتيشن تك جداره شيشه اي استفاده كرد و برايفضاهای اداری و مدرن نيز مناسب است.

برای ایجاد یک فضای دلنشین و شاد می توان از شیشه در انواع طیف های رنگی موجود در بازار استفاده نمود.البته جذابیت رنگ هایی مانند دودی،برنز و رفلکس را نیز نباید از قلم انداخت. استفاده از شیشه های رنگی در قالب پارتیشن شیشه ای تنها با تفکر محدود کردن دید و جداسازی محیط استفاده نمی شود بلکه برای تکمیل رنگ و دوچندان شدن زیبایی فضا ایده مناسب تری می باشد. لازم بذکر است که از ترکیب شیشه های رنگی و استیکر می توان به طرح های بی نظیری دست یافت.

شیشه های رنگی در پارتیشن تک جداره

کاربرد شیشه های رنگی در پارتیشن تک جداره

فرآیند تولید شیشه های سندبلاست با مدل های دیگر کمی تفاوت دارد. می توان این نوع شیشه رنگی را سومین نوع شیشه های دکوراتیو دانست. شیشه سندبلاست از پاشش پرفشار نوعی ماسه مخصوص به وسیله دستگاه سندبلاست تولید می گردد. در هنگام پاشیده شدن ماسه ها، می توان هر طرحی را بر روی شیشه حک نمود که این یکی از مزیت های مهم آن می باشد. این نوع از شیشه ها مات بوده و باعث می شود در بسیاری از ادارات و سازمان های دولتی و خصوصی تمایل بسیاری به استفاده از آن وجود داشته باشد.

شیشه های سندبلاست در پارتیشن های تک جداره و پارتیشن دو جداره به منظور جداسازی فضای اداری مانند اتاق های کنفرانس و جلسات، فضای بین کارمندان و … استفاده می گردد. این دسته از شیشه ها از نظر طرح پذیری مانند شیشه های چاپی می باشند. آیینه رنگی نیز، همان آیینه معمولی با رنگ خاص است که به عنوان شیشه دکوراتیور قابل طراحی در پارتیشن ها می باشد.

قیمت پارتیشن شیشه ای رنگی

قیمت پارتیشن شیشه ای رنگی با توجه به رنگ شیشه و نوع شیشه به کار رفته و از همه مهم تر بر حسب اندازه و ضخامت شیشه محاسبه می گردد. پارتیشن های شیشه ای باعث بزرگ تر نشان دادن محیط می شود، زیرا انعکاس نور بیشتر می شود و محیط زنده تر به نظر می رسد. پارتیشن شیشه ای رنگی بسیار مناسب سالن های زیبایی و مجموعه های درمانی می باشد و محیط را زیبا تر و زنده تر می کند.

آنالیز پارتیشن شیشه ای بر مبنای فریم کاربردی

فریم های پارتیشن شیشه ای در انواع مختلف آلومینیومی و چوبی موجود میباشد و به این شکل میتوان انواع متنوعی را ایجاد کرد. شما حتی میتوانید بر روی کل پانل شیشه ای خود طرح و نقش سندبلاست خاصی را به تصویر بکشید. همواره گزینه های متنوعی به عنوان فریم این محصول ارائه میگردد. ترکیب این فریم ها و پانل های شیشه ای باعث میشود کاربردی چند منظوره را داشته باشید. همچنین فریم های آلومینیومی این محصول با فولاد ضد زنگ و طرح هایی زیبا ارائه میشود.

برای دیدن نوشته هایی که می خواهید، شروع به تایپ کنید.