تاثیر میز مدیریت در دکوراسیون

تاثیر میز مدیریت در دکوراسیون

همان‌طور که می‌دانید اتاق ریاست، مهم‌ترین بخش یک سازمان و فضای اداری به‌حساب می‌آید؛ از همین رو باید در دیزاین و انتخاب وسایل این فضا، بیشترین توجه را به خرج داد. در انتخاب و دیزاین اتاق مدیریت باید به کلیه اصول سلسله‌مراتب دقت شود. در حقیقت در دکوراسیون داخلی هر شرکتی انتخاب مبلمان اداری و از جمله میز مدیریت بسیار مهم است. بخش مدیریت یکی از مهمترین بخش های هر شرکتی است. بنابراین در میان انواع میز اداری، خرید و انتخاب میز مدیریت نیاز به دقت بیشتری دارد. در این مقاله ما قصد داریم تاثیر میز مدیریت در دکوراسیون را شرح دهیم.

تاثیر میز مدیریت در دکوراسیون

بی‌شک انتخاب مبلمان اداری شیک و درخور تأثیر به سزایی در زیبایی بخشی به دفتر ریاست خواهد داشت. همان‌طور که می‌دانید میز مدیریت بیشترین نقش را در معرفی وی به سایرین خواهد داشت؛ از همین رو انتخاب یک میز متناسب با شأن مدیر، امری بسیار مهم تلقی می‌شود. از دید دکوراتورهای معروف، انتخاب یک میز اداری بزرگ چوبی بهترین گزینه به‌حساب می‌آید. کارشناسان دکور به دو علت بر این قضیه معتقدند؛ اول اینکه آن‌ها بزرگی میز مدیریت را بیان گر شأن والای مدیریت می‌دانند و از طرفی دیگر چوب را بهترین گزینه برای انتخاب جنس میز و سایر اجسام موجود در اتاق می‌دانند؛ زیرا چوب از یک‌سو فضایی کلاسیک را فراهم می‌کند و از سویی دیگر موجب القای حس آرامش به مدیر و میهمانان خواهد شد. علت ایجاد این آرامش، هم‌خوانی سرشت چوب با سرشت آدمی است. اگر یک میز چوبی را برای اتاق کارتان انتخاب کرده‌اید، بدانید که شما از دید میهمانان و کارمندان به‌عنوان یک انسان با اصالت و مطمئن شناخته می‌شوید. اگر از ایجاد یکنواختی در فضای اتاق بیزار هستید، می‌توانید فضایی تلفیقی را فراهم کنید؛ بدین ترتیب که بخشی از اتاق را کلاسیک کارکنید و بخشی را به‌صورت مدرن!

تاثیر میز مدیریت در دکوراسیون-1
تاثیر میز مدیریت در دکوراسیون-1

رنگ میز مدیریتی

از آنجا که جلسات و ملاقات ها در اتاق ریاست معمولا چندین ساعت طول می کشد، بهتر است از رنگ هایی استفاده کرد که خسته کننده نباشد و یک محیط آرام بخش و مطمئن را ایجاد کند. نوع رنگ را باید با توجه به نوع کسب و کار انتخاب نمود اما باید توجه داشت که نباید از رنگ های سرزنده و شاد استفاده کنید چرا که این رنگ ها متناسب فضای اتاق مدیریت نیست و تصویر بدی در ذهن میهمان ها ایجاد می کند. به طور کلی میزهای مدیریت تیره رنگ دارای جذابیت بیشتری هستند و کلاس کاری مدیریت را ارتقا می دهند. باید توجه داشت که رنگ میزهای مدیریتی باید با دکوراسیون اتاق هارمونی داشته باشد.

تاثیر میز مدیریت در دکوراسیون-1
برای دیدن نوشته هایی که می خواهید، شروع به تایپ کنید.