بهترین رنگ ها برای مبلمان اداری

بهترین رنگ ها برای مبلمان اداری

برای یک صاحب کسب و کار، انتخاب مناسب مبلمان اداری یک تصمیم مهم است. ممکن است در ابتدا آن را به تحقق نیندازید، اما رنگ صندلی ها، میزها و محیط اطراف آن تاثیری ژرف در خلق و خوی کارکنان شما خواهد داشت. در ادامه قصد داریم مناسب ترین و بهترین رنگ ها برای مبلمان اداری را معرفی کنیم .

 

سفید تمیز

یک دفتر کار با دیوارهای سفید این امکان را به شما می‌دهد تا صبح خود را با یک ذهن روشن شروع کنید. علاوه بر این، چنین انتخابی دست شما را برای انتخاب‌های بعدی باز می‌گذارد؛ چرا که می‌توانید با خیال راحت دست به انتخاب مبلمان اداری بزنید .و از رنگ‌های متنوع برای میز اداری یا صندلی اداری خود استفاده کنید. انتخاب رنگ سفید شما را جسورتر از آن‌چه هستید نشان می‌دهد. البته فراموش نکنید که منظور ما در این‌جا سفیدی است که از سفیدی برق می‌زند!

سبز چمنی

سبز چمنی رنگی است که به بهره‌وری سازمان شما کمک می‌کند. این رنگ پرطرف‌دار، رنگ طبیعت، سمبل تعادل و البته الهام‌بخش است.

بهترین رنگ ها برای مبلمان اداری-1

 

آبی

نمی‌شود یک لیست از رنگ‌ها برای دکور یک دفتر کار تهیه کرد و از رنگ آبی برای داشتن یک دکوراسیون اداری لوکس صرف نظر کرد. قطعاً همه شما از تأثیرات این رنگ که نماد روشنفکری است بر ذهن آگاهی دارید و می‌دانید استفاده از این رنگ در دکوراسیون داخلی تا چه اندازه می‌تواند باعث افزایش کارایی و بهره‌ وری شود. اگر آبی را انتخاب کردید بد نیست برای بخش‌هایی از مبلمان اداری خود رنگ نارنجی را در نظر بگیرید تا بر هیجان‌انگیزی فضای کاری‌تان بیفزایید .

 

خاکستری گرانیتی

اگر می‌خواهید رنگی برای دیوارهای دفتر کارتان انتخاب کنید که تقریباً با همه رنگ‌ها مطابقت داشته باشد، پیشنهاد ما به شما انتخاب رنگ خاکستری گرانیتی است. خاکستری گرانیتی، رنگ شناخته شده‌ای برای ما ایرانی‌ها نیست اما خوب است بدانید مشخصات RGB این رنگ برای هر کدام از مشخصه‌ها 103 است. دیوارهایی که به این رنگ درآمده باشند دست شما را برای انتخاب رنگ مبلمان اداری باز می‌گذارد و می‌توانید از رنگ طلایی گرفته تا رنگ‌های روشنی مثل صورتی، آبی و نارنجی را برای میز اداری، صندلی اداری و سایر تجهیزات دفتر کارتان انتخاب کنید و باز هم بر رنگ خاکستری زیبای دیوارهای دفتر کارتان تأکید کنید. در واقع می توان گفت این رنگ های معرفی شده تقریبا بهترین رنگ ها برای مبلمان اداری می باشد.

برای دیدن نوشته هایی که می خواهید، شروع به تایپ کنید.