انواع پارتیشن اداری

انواع پارتیشن اداری

پارتیشن اداری سریعترین و ساده ترین راه ایجاد فضای کار بیشتر است. پارتیشن اداری می توانند موقت یا دائمی باشند و تقریباً در هر اندازه ای که فضای مورد نیاز شما باشد ، می توانند جای بگیرند. به فکر پارتیشن اداری برای ساختن یک دیوار موقتی باشید که در واقع یک دیوار نیست. پارتیشن اداری در انواع مختلف می توانند باشند، از پارتیشن های شیشه ای گرفته تا پارتیشن های چوب و …
پارتیشن اداری می توانند راهی ایده آل برای تقسیم فضای داخل دفتر شما باشند. پارتیشن بندی اداری می تواند نیازهای متنوعی را برآورده کند ، و تمام سیستم های پارتیشن بندی اداری که ما مشخص و نصب می کنیم جذاب ، مدرن و بسیار مقرون به صرفه هستند. در طی چند سال گذشته ، پارتیشن های اداری به یک روند محبوب در صنعت متناسب با طراحی و اداری تبدیل شده اند ، و در محبوبیت خود در دفاتر سراسر دنیا رو به رشد هستند.

انواع پارتیشن اداری

  • پارتیشن های تک جداره
  • پارتیشن های دو جداره

پارتیشن های تک جداره:


پارتیشن‌های تک جداره دارای ستون‌های متعددی هستند که قرار گرفتن آن‌ها بر روی زمین را راحت تر می‌کند.پارتیشن تک جداره از پروفیل‌های 4*4 تهیه می‌شود که در آن، یک لایه تمام آلومینیوم با روکش آنادایز شده استفاده می‌شود. این کار باعث افزایش استحکام پارتیشن می‌شود.این نوع پارتیشن جداکننده ای سبکتر و مقرون به صرفه تری از انواع دیگر جداکننده ها است و جهت ایجاد فضا های خصوصی و نیمه خصوصی کاملا مناسب می باشد.

پارتیشن های دو جداره:


در پارتیشن‌های دوجداره قابلیت ساخت قاب‌های یک‌تکه و بزرگ وجود دارد.بدنه پارتیشن به‌اندازه کافی مقاومت و استحکام دارد و می‌تواند بدون نیاز به ستون بر روی زمین قرار بگیرد.برای ساخت پارتیشن‌های دوجداره از پروفیل‌های 10*10 استفاده می‌شود. همچنین برای افزایش استحکام آن‌ها، یک‌لایه تمام آلومینیوم با روکش آنادایز شده یک تکه، درون پارتیشن قرار می‌گیرد. از نمونه پارتیشن های دوجداره می توان پارتیشن دوجداره سری بتا را نام برد.

برای دیدن نوشته هایی که می خواهید، شروع به تایپ کنید.