کمد کتابخانه سری آلفا

ارتباط محیط اداری و پارتیشن

ارتباط محیط اداری و پارتیشن یکی از مهمترین مشکلاتی که در پیش روی  طراحان مراکز اداری وجود دارد تغییرات مداومی است که در ساختار اداری بوجود می آید که نیاز به فضاهای جدید و یا حذف فضاهای قبلی را در پی دارد.

تصمیم گیری در خصوص فضاهای ثابت , فضاهای داخلی و چیدمان مبلمان , عوامل مهمی در طراحی فضاهای اداری و چگونگی انجام فعالیت ها می باشد که این تصمیم گیری با استفاده از پارتیشن برای جداسازی فضاها بهترین انتخاب می باشد . از آنجا که از طراحان ما انتظار می رود کار آنها با دوام باشد لذا نحوه طراحی آنها باید از انعطاف پذیری لازم برخوردار بوده و آنچه در این زمینه اهمیت دارد این است که عناصر ثابت فضا با دوراندیشی لازم طراحی گردند ولی در خصوص طراحی فضای داخلی و چیدمان مبلمان اداری با توجه به تغییرات مداوم نیاز به دور اندیشی نیست و البته در اینجا به طراحان دکوراسیون اداری اشاره شد ولی اغلب مواقع مدیر مجموعه خود اقدام به طراحی و برنامه ریزی مینماید .

ارتباط محیط اداری و پارتیشن

این هم ناگفته نماند که صرفا استفاده از پارتیشن یک مجموعه را به موفقیت نمیرساند و پارتیشن به عنوان یک ابزار برای رسیدن به اهداف و داشتن فضاهای اداری مناسب و چیدمان مناسب پرسنل به کمک ما می آید . همینطور استفاده از هر نوع مدل پارتیشن هم این اتفاق را رقم نمیزند و در انتخاب نوع پارتیشن باید بسیار دقت نمود تا از نوع مدولار باشد یا از لحاظ آکوستیک و دوجداره بودن مناسب فضای اداری ما باشد و این نوع پارتیشن با توجه به خصوصیات مذکور پارتیشن دوجداره اداری الیت نام می گیرد .

کاربین بهبرد نیز به همین منظور برآنست که روز به روز برکیفیت محصولات خود بیفزاید تا رضایت هر چه بیشتر مشتریان را جلب کرده باشد.

 

 

برای دیدن نوشته هایی که می خواهید، شروع به تایپ کنید.