رنگ بندی پارتیشن اداری

اجزای پارتیشن اداری تک جداره

امروزه پارتیشن ها در دکوراسیون داخلی نقش بسیار مهمی ایفا می کنند. جدا کننده و پارتیشن، علاوه بر جدا نمودن بخش های مختلف محیط های اداری برای استفاده بهینه از فضا و ارتقای عملکرد پرسنل و کارمندان یک مجموعه، جنبه زیبایی و دکوراتیو نیز دارا می باشد.

پارتیشن ها به انواع مختلفی تقسیم می شوند که یکی از پر کاربرد ترین آن ها، پارتیشن تک جداره می باشد. این نوع پارتیشن در ادارات و شرکت ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. پارتیشن تک جداره معمولا از فریم ها و جداره های MDF تشکیل شده

اجزای پارتیشن اداری تک جداره

اجزای پارتیشن اداری تک جداره
اجزای پارتیشن اداری تک جداره

و با توجه به سفارش مشتری، می تواند در ابعاد و اندازه های مختلف؛ کوتاه، نیمه بلند و یا حتی به ارتفاع سقف طراحی و اجرا شوند. عرض این نوع از پارتیشن ها معمولا در حدود 16 میلی متر می باشد.

یکی از اصلی ترین مزایای پارتیشن تک جداره قیمت ارزان آن نسببه مدل های دیگر پارتیشن ها می باشد که به علت سبک بودن به سادگی جابجا می شود. ما در این مقاله قصد داریم اجزای پارتیشن اداری تک جداره را شرح دهیم.

اجزای پارتیشن اداری تک جداره

 

  • ستون های آلومینیومی که به آنها “کلاف” گفته می شود.
  • رابط بین ستون ها که “قید” نامیده می شوند.
  • ام دی اف” که جهت پر کردن فضای بین ستون ها استفاده می شود.
  • شیشه که جهت زیبایی کار بین ستون ها قرار می گیرد.
  • پارتیشن تک جداره در انواع طرح ها و رنگ های مختلف ارائه می شود.
  • پارتیشن تک جداره نسبت به تمام پارتیشن ها قیمت پایین تر و نصب آسانتری دارداما اکثر مشتریان پارتیشن دوجداره را به دلیل زیبایی فوق العاده آن ترجیح می دهند.
  • در پارتیشن های تک جداره از فریم های خاصی برای فریم درب ها استفاده می شودتا نصب تجهیزات قفل و یراق آلات روی آنها صورت بگیرد. عمدتا پارتیشن های تک جدارهبه شکل دهانه ی کامل شیشه ای می باشند اما بر روی شیشه ها امکان ساختن

    با پانل های سلولزی معلق روی شیشه ها محیا می باشد.

برای دیدن نوشته هایی که می خواهید، شروع به تایپ کنید.